هفته‌ی گذشته، استودیوی دت‌گیم‌کمپانی (Thatgamecompany)، سازنده‌ی عنوان زیبا و تحسین برانگیز Journey، بازی جدید خود را با نام Sky: Children of the Light برروی سیستم‌ عامل iOS منتشر کرد. بر خلاف عنوان Journey که پیش از عرضه برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی به مدت چند سال در انحصار کنسول پلی‌استیشن بود، بازی جدید این استودیو قرار […]

بازی جدید سازندگان Journey برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

هفته‌ی گذشته، استودیوی دت‌گیم‌کمپانی (Thatgamecompany)، سازنده‌ی عنوان زیبا و تحسین برانگیز Journey، بازی جدید خود را با نام Sky: Children of the Light برروی سیستم‌ عامل iOS منتشر کرد. بر خلاف عنوان Journey که پیش از عرضه برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی به مدت چند سال در انحصار کنسول پلی‌استیشن بود، بازی جدید این استودیو قرار است برای سایر پلتفرم‌های نیز عرضه شود.

بازی Sky: Children of the Light پیش از تاریخ رسمی عرضه‌ی آن برروی App Store، به مدت طولانی در مرحله‌ی بتا قرار داشت و به تازگی پیش ثبت‌نام آن برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید آغاز شده است. این استودیو در روز عرضه‌ی بازی برروی iOS توضیح کوتاهی ارائه داده که به شرح زیر است:

ما خبرهای زیادی در مورد نسخه‌های رایانه‌های شخصی، مک و کنسول‌ها داریم که به زودی آن را منتشر خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی به زودی می‌توانند برای ثبت‌نام بتای این بازی اقدام کنند. برخلاف بازی Journey، که همزمان دو بازی‌باز می‌توانند در آن رقابت کنند، در Sky می‌توان با چند بازی‌باز دیگر، بازی را انجام داد. به نظر می‌رسد برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان عرضه‌ی بازی برروی رایانه‌های شخصی باید مدتی منتظر بمانیم.

 

منبع متن: gamefa