کاربران بازی Destiny به خوبی با Artifactها آشنا هستند. این آیتمها که در بستهی گسترش دهندهی Rise of Iron به بازی اضافه شدند تواناییهای خاص و مختلفی مانند حذف زمان انتظار برای دویدن دوباره را در اختیار شما قرار میدادند. Artifactها این بار با عملکردی متفاوت، همزمان با عرضهی بستهی گسترش دهندهی Shadowkeep به بازی […]
کاربران بازی Destiny به خوبی با Artifactها آشنا هستند. این آیتمها که در بستهی گسترش دهندهی Rise of Iron به بازی اضافه شدند تواناییهای خاص و مختلفی مانند حذف زمان انتظار برای دویدن دوباره را در اختیار شما قرار میدادند. Artifactها این بار با عملکردی متفاوت، همزمان با عرضهی بستهی گسترش دهندهی Shadowkeep به بازی Destiny 2 اضافه خواهند شد. دو تن از اعضای ارشد تیم سازندهی بازی اخیرا با وبسایت Polygon مصاحبه کرده و اطلاعات جدیدی از نحوهی عملکرد این آیتمها در بازی را در اختیار کاربران قرار دادهاند.
براساس اطلاعات منتشر شده، با آغاز هر فصل، بازیبازان یک Artifact جدید دریافت کرده و Artifact قبلی خود را از دست میدهند. آقای لوک اسمیت (Luke Smith)، کارگردان بازی، دربارهی این نوع از آیتمها بیان کردند:
اضافه کردن Artifactها به بازی از این فلسفه نشات گرفته است که همانطور که در سری Destiny به جلو حرکت میکنیم، ما میخواهیم مطمئن شویم که محتوای هر فصل این احساس را به مخاطب بدهد که نوعی پیشرفت در آن وجود دارد.
آقای اسمیت در بخش دیگری از این مصاحبه بیان کردند:
ما به نحوی میدانیم که هدف نهایی و آن برنامهای که برای سری Destiny داریم چیست؛ هدف ما این است که امکان ساخت Buildهای مختلف را به بازیبازان بدهیم. در کنار سیستم جدید زره، Artifactها یکی از مواردی است که ما در حال آزمایش آن هستیم.
یکی دیگر از موارد جالبی که تیم سازنده برروی آن کار کرده، استفاده از مادهای (Mod) مختلف است. این مادهای به شما اجازه میدهند تغییراتی را در شخصیت و تواناییهای خود ایجاد کنید. این مادها به استودیوی سازنده اجازه میدهد با آغاز هر فصل تواناییها و قابلیتهای جدیدی را به بازی اضافه کنند.
البته بر خلاف Artifactها، مادها با تمام شدن هر فصل برای همیشه از بازی حذف نمیشوند؛ البته بازگشت آنها به بازی به میزان محبوبیت آنها در بین بازیبازان بستگی دارد. اگر تعداد زیادی از بازیبازان خواستاری بازگشت یک ماد خاص به بازی باشند، استودیوی سازنده درخواست آنها را بررسی خواهد کرد. همانطور که گفته شد هدف نهایی استودیوی سازنده این است که این قابلیت را به کاربران بدهد تا بتوانند ترکیبهایی خاص از آیتمها یا همان Buildهای مختلف را براساس سبک بازی خود تشکیل داده و از آن استفاده کنند.
بازی Destiny 2 هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. بستهی گسترش دهندهی Shadowkeep در تاریخ سهشنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری (۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس کاربران قرار میگیرد و همزمان با آن، نسخهی رایانههای شخصی از پلتفرم Battle.Net به استیم نقل مکان خواهد کرد.
منبع متن: gamefa