با اظهارات Ubisoft در رابطه با سرویس Uplay Plus همراه باشید

چیزی که در حال حاضر در صنعت گیم مشخص است، ظهور، پیشرفت و همگیرتر شدن سرویس‌های اشتراکی می‌باشد. حال اینکه کدام در نهایت از بین این تعداد سرویس سربلند بیرون می‌آید و جان سالم بدر می‌برد، مشخص نیست. یکی از سرویس‌هایی که جدیدا وارد عرصه‌ی رقابت شده، Uplay Plus است و Ubisoft مدتی پیش در رابطه با آن صحبت‌هایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، "آلن کور" از مدیران اجرایی Ubisoft، طی مصاحبه‌ای به GamesIndustry اظهار کرد که ایشان Uplay Plus را راهی برای ارتباط مستقیم بازیکنان با توسعه‌دهنده‌گان می‌داند:

"دلیل اصلی اجرای سرویس اشتراکی‌ ما... در واقع این موقعیت‌های بیشتری را ایجاد می‎کند که بازیکنان بازی‌های ما را انجام می‌دهند و ما هم با آن‌ها صحبت کنیم. ما می‌توانیم آن‌ها را در جهان‌های خود نگه داریم، می‌توانیم با آن‌ها در رابطه با موضوعات مختلف بحث کرده و از آن‌ها تشکر کنیم و در نهایت تمام این بازخوردها را وارد توسعه‌ی بازی‎‌های خود کنیم. وقتی برروی اکوسیستم خود کنترل داشته باشیم، این برای طرفداران منفعت بیشتری خواهد داشت. این کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم؛ ما می‌خواهیم با آن‌‎ها ارتباط و تعامل بیشتری داشته و با توجه به بازخورد آن‌ها خود را بهبود دهیم."

این چیزی است که معمولا گفته نمی‌شود، اما بیشتر این سرویس‌ها از شرکت‌های بزرگ راهی هستند برای ارتباط مردم با اکوسیستم خودشان و این اولین بار است که یک شرکت این موضوع را بیان می‌کند.

در پایان نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame