شورانر سریال The Witcher حضور یک شخصیت پرطرفدار را به شکلی غیر منتظره را تایید کرد

سریال The Witcher امسال در Comic-Con نمایش بزرگی داشت و نتفلیکس با نشان دادن اولین تریلر آن، جزئیات بسیار زیادی از این سریال مورد انتظار منتشر کرد. طرفداران توانستند صحبت‌های لارن هیزریچ در طول پنل این سریال را گوش بدهند اما Comicbook توانست طی مصاحبه‌ای، جزئیات بیشتری از سریال به‌دست آورد و درباره شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی Dandelion از او پرسید. به غیر از نحوه تلفط نام او توسط شما، بقیه طرفداران The Witcher عشقی مشترک نسبت به این شخصیت دارند و هیزریچ تایید کرد وی در سریال با نام اصلی لهستانی خود یعنی Jaskier حضور خواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، هیزریچ گفت: "ما او را Jaskier صدا می‌زنیم. بله، کاملا. Jaskier صد در صد در سریال حضور دارد. جالب است چون مردم همیشه درباره Jaskier و اینکه چرا نام اصلی او را انتخاب کردیم سوال می‌پرسند. دلیل این تصمیم بامزه است زیرا من در کتاب‌ها نام این شخصیت را همان Dandelion (با تلفظ نام گلی به همین اسم-دندلاین) می‌خواندم و بعد به سراغ کتاب‌های صوتی رفتم و فهمیدم در واقع تلفظ درست آن Dan-dill-ion (دَن-دیل-آیون) است؛ چطور چنین چیزی را درست تلفظ کنم؟"

از این شخصیت می‌شد به عنوان گوینده داستانی (Narrator) در پس‌زمینه سریال هم استفاده کرد ولی سازندگان سریال چنین تصمیمی نگرفتند. Comicbook علت این تصمیم را جویا شد و هیزریچ اینگونه پاسخ داد:

"واقعا جالب بود چون Jaskier حضور کامل در سریال داشت. ما از او به عنوان گوینده داستانی استفاده نکردیم، حقیقتا چون وقتی من یک گوینده داستانی را نویسندگی می‌کنم، در داستان‌سرایی اصلی کمی تنبل می‌شوم. به‌نظر من چیز مسخره‌ای است، اگر مثلا یک نفر همان چیزی که شما تماشا می‌کنید را در پس‌زمینه بازگو کند، پس واقعا نیازی به تماشا کردن ندارید."

سریال The Witcher در اواخر سال 2019 توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین ساخت فصل دوم سریال مورد تایید قرار گرفته است.

منبع متن: pardisgame