دیو باتیستا "همه کار کرده" تا بتواند وارد فیلم Gears of War شود

مدت زمان زیادی است که "دیو باتیستا" از بازیگران فیلم محبوب Gurdians of the Galaxy، اظهار کرده که علاقه دارد در فیلم Gears of War نقش Marcus Fenix را بازی کند و امروز نیز خبری جدید در این رابطه در فضای مجازی پخش شد که باید گفت برای طرفداران این بازیگر چندان خوشایند نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از Gamespot، باتیستا در توییتر گفت که هالیوود به اظهارات او در رابطه با این موضوع "گوش ‌می‌دهد":

" آن‌ها گوش می‌دهند. و اصلا برایشان مهم نیست! ...اما از همه شما بابت پشتیبانی‌تان متشکرم. باور کنید من همه کار کردم تا این اتفاق بیفتد."

ماه قبل "راد فرگوسن" نیز اظهار کرد که دادن نقش Fenix به "باتیستا" عالی خواهد بود اما همچنین گفت که هیچ قدرتی برروی تصمیمات صورت گرفته برای بازیگران ندارد و هیچ جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نشده پس هنوز حتی حضور Fenix حتمی نیست.

تاکنون این فیلم فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. بطوری که تقریبا 12 سال است که در دست ساخت می‌باشد. در ابتدا قرار بود این فیلم با استودیوی New Line Cinema قرارداد داشته باشد اما در 2016 مایکروسافت تایید کرد که Gears of War با Universal Pictures کار می‌کند.

همچنین بارها نویسندگان این فیلم تغییر کرده‌اند و آخرین بار در ماه گذشته آقای فرگوسن تایید کرد که نویسنده‌ی جدیدی در حال نوشتن فیلم‌نامه است. همینطور باید اشاره کرد که کارگردان نیز اعلام نشده و بطور کلی اطلاعات زیادی از فیلم سینمایی Gears of War در دسترس نیست.

در پایان نظر شما در رابطه با این خبر و نکات ذکر شده چیست؟

منبع متن: pardisgame