استودیوی سایانیکس (Psyonix)، برنامه‌ی خود را برای عرضه‌ی بروزرسانی و همچنین قابلیت‌های جدید برای فصل پاییز بازی Rocket League با طرفداران و کاربران این اثر به اشتراک گذاشت. بر اساس توضیحات این استودیوی، فصل رقابتی و همچنین راکت پس‌ (Rocket Pass) طی ماه جاری در دسترس کاربران بازی Rocket Leauge قرار خواهد گرفت. همچنین علاوه […]

جزئیات فصل پاییز Rocket League منتشر شد

استودیوی سایانیکس (Psyonix)، برنامه‌ی خود را برای عرضه‌ی بروزرسانی و همچنین قابلیت‌های جدید برای فصل پاییز بازی Rocket League با طرفداران و کاربران این اثر به اشتراک گذاشت.

بر اساس توضیحات این استودیوی، فصل رقابتی و همچنین راکت پس‌ (Rocket Pass) طی ماه جاری در دسترس کاربران بازی Rocket Leauge قرار خواهد گرفت. همچنین علاوه بر بخش‌های بالا، طی یک بروزرسان که در ماه شهریور (اوت) عرضه می‌گردد، شاهد تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش صدای این عنوان نیز هستیم.

بر اساس توضیحات سایانیکس، رویداد Spooky به مناسبت فصل پاییز و شب هالووین، در فصل بعدی Rocket League باز خواهد گشت. همچنین شاهد بخش آماری جدیدی در این بازی و به مناسبت رویداد Spooky هستیم که این استودیو، آن را Tournaments 2.0 نام گذاری کرده است.

همچنین این استودیو افزود که تمام محتویات مربوط به فصل آینده طی بروزرسانی در ۵ شهریور ۱۳۹۸ (۲۷ اوت ۲۰۱۹) به Rocket League اضافه می‌گردند. فصل حاضر نیز تا همین تاریخ در دسترس کاربران قرار دارد و در روز ۶ شهریور ۱۳۹۸ (۲۸ اوت ۲۰۱۹) بلافاصله فصل پاییزه‌ی این اثر همراه با رویدادها، پوسته‌ها و قابلیت‌های رقابتی و آماری جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سایانیکس این‌بار تصمیم گرفته است تا فاصله‌ی مدت‌زمان راک پس برای دسترسی به فصل پاییزه را افزاش دهد تا کابران بتوانند فرصت بیشتری را برای تکمیل چالش‌ها در اختیار داشته باشند و به مانند فصل قبل، شاهد خلائی در میان دو فصل و بدون هیچگونه چالشی نباشیم و کاربران بیشتری هم بتوانند به فصل جدید دسترسی پیدا کنند.

اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتر در رابطه با تغییرات بخش صدا نیز طی هفته‌ی آینده از سوی این استودیوی توسعه دهنده منتشر می‌گردد اما با این وجود، بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سایانیکس، شاهد اضافه شدن «صدای پویا با دامنه‌ی بالا» (High Dynamic Range Audio) هستیم.

در واقع بر اساس توضیحات ساسیونیک، شاهد رویدادهایی مشابه با پاییز سال قبل هستیم اما ین‌بار با تغییراتی در بخش جدول رتبه‌بندی و همچنین امتیازات و چالش‌ها. این‌بار شاهد سه حالت رتبه‌بندی با نام‌های High Five ،Low Five و Swish هستیم که در حرهدام بر اساس همکاری تیمی و امتیازاتی که دریافت می‌کنید، به شما رتبه تعلق می‌گیرد.

طی این بروزرسانی، بخش‌هایی مانند راه‌اندازی دسته و مدیریت اموال و ابزار نیز دچار تغییرات و بهینه‌سازی‌های اساسی می‌شوند. همچنین این استودیو در حال توسعه‌ی بخشی با قابلیت داد و ستد آیتم‌ها و ابزار درون بازی است که تغییرات اساسی را در نحوه‌ی پیشبرد بازی و کارهای گروهی ایجاد می‌کند. بر اساس برنامه‌ریزی سایانیکس، این قابلیت تا پایان سال جاری و طی فصل پاییزه‌ی در دسترس کاربران Rocket League قرار خواهد گرفت.

عنوان Rocket League در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی قرار دارد. در ادامه و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با Rocket League، می‌توانید نقد و بررسی این اثر با نام فوتبال با ماشین! را مطالعه فرمائید.

منبع متن: gamefa