تیم سازنده‌ی بازی Frostpunk بالاخره امروز تاریخ دقیق انتشار این عنوان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان را مشخص کرد. دارندگان این دو کنسول تقریبا دو ماه دیگر قادر به تجربه‌ی این بازی خواهند بود. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این زمینه باشید. Frostpunk از سری عناوین مهیج به سبک استراتژی است […]

تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی بازی Frostpunk مشخص شد

تیم سازنده‌ی بازی Frostpunk بالاخره امروز تاریخ دقیق انتشار این عنوان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان را مشخص کرد. دارندگان این دو کنسول تقریبا دو ماه دیگر قادر به تجربه‌ی این بازی خواهند بود. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این زمینه باشید.

Frostpunk از سری عناوین مهیج به سبک استراتژی است که در گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و هواداران بسیاری هم پیدا کرد. شما در این بازی باید شهری را مطابق با سلیقه‌ی خود ساخته و اوضاع آن را سر و سامان دهید. این بازی در ابتدا حالت‌ها و آیتم‌های کمی داشت اما سازندگان با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی و بسته‌الحاقی، به محبوبیت آن اضافه کردند. فروش نزدیک به ۱/۵ میلیون نسخه از این بازی، پرطرفدار بودن آن را نشان می‌دهد. اگر از دوست‌داران عناوین استراژی هستید، Frostpunk  را هرگز از دست ندهید.

در گذشته زمزمه‌های مبنی بر انتشار نسخه‌ی کنسولی این بازی نیز به گوش می‌رسید که سازندگان چند وقت پیش آن را تایید کردند. به این ترتیب، نسخه‌ی دیجیتالی بازی Frostpunk  در تاریخ ۱۹ مهر ۱۳۹۸ (۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. گفتنی است که این نسخه تمام به‌روزرسانی‌هایی را که در گذشته عرضه شده بودند را هم شامل می‌شود. اگر هنوز هم با این بازی آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آن را از طریق این صفحه مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa