شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) با خرید آی‌پی‌ها و عناوین قدیمی و باز‌سازی آن‌ها به موفقیت بسیار بالایی دست پیدا کرد. با این حال، این شرکت آی‌پی‌های جدید و جذاب بسیاری را نیز در اختیار دارد. یکی از این آی‌پی‌ها، بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز Biomutant است. این شرکت امروز از نسخه‌های ویژه و خاص این […]

نسخه‌های فیزیکی ویژه‌ی بازی Biomutant معرفی شدند

شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) با خرید آی‌پی‌ها و عناوین قدیمی و باز‌سازی آن‌ها به موفقیت بسیار بالایی دست پیدا کرد. با این حال، این شرکت آی‌پی‌های جدید و جذاب بسیاری را نیز در اختیار دارد. یکی از این آی‌پی‌ها، بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز Biomutant است. این شرکت امروز از نسخه‌های ویژه و خاص این بازی رونمایی کرده است.

اولین نسخه‌ی معرفی شده، نسخه‌ی Collector’s Edition بازی است. این نسخه شامل یک دیسک از خود بازی، یک پوستر هنری، یک جعبه‌ی خاص، دیسک موسیقی‌های بازی و یک مجسمه‌ی جذاب از شخصیت اصلی می‌شود. کاربران رایانه‌های شخصی ۱۱۰ دلار و کاربران کنسول‌ها باید قیمت ۱۲۰ دلار را برای خرید این نسخه از بازی پرداخت کنند.

دومین نسخه‌ی ویژه‌ی معرفی شده برای این بازی Atomic Edition نام دارد. این نسخه در کنار موارد ذکر شده در بالا، یک تی‌شرت، یک پد ماوس و استیل‌بوک ویژه‌ی بازی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. البته مجسمه‌ی قرار داده شده در این نسخه کمی با نسخه‌ی Collector’s Edition تفاوت دارد. مجسمه‌ی قرار گفته در این نسخه شخصیت اصلی را در حالی که با یکی از دشمنان مبارزه می‌کند، به تصویر کشده است. این نسخه از بازی با قیمت ۴۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

بازی Biomutant در تاریخی نامشخص در سال جاری میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر مربوط به نسخه‌های مختلف این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

نسخه‌ی Collector’s Edition:

نسخه‌ی Atomic Edition:

منبع متن: gamefa