مدیر سابق id Software به استودیو سازنده بازی World War Z پیوست

ماه گذشته، مدیر استودیو id Software یعنی "تیم ویلیتس" اعلام کرد که بعد از 24 سال به دنبال تجربه‌هایی جدید این استودیو را ترک خواهد کرد. و خب اکنون می‌دانیم که مقصد بعدی وی کجاست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، "ویلیتس" اخیرا در صفحه شخصی خود در توییتر با ارسال پستی اعلام کرده است که به عنوان مدیر ارشد توسعه به سازندگان بازی World War Z یعنی استودیو Saber Interactive پیوسته است.

وی از تقریبا 2 هفته پیش مشغول به کار شده و وظیفه دارد دیدگاه و توسعه بازی‌ها در 5 استودیوی Saber Interactive در سراسر جهان را رهبری و مدیریت کند.

استودیو Saber Interactive که در سال 2001 تاسیس شده، در سال‌های اخیر دفاتر و شعبه‌هایی جدید در شهر‌هایی نظیر مادرید، مینسک و لیورپول (سازنده بازی NBA Playgrounds) ایجاد کرده است. اما مشهورترین بازی آن‌ها World War Z بوده که اخیرا نیز از مرز 2 میلیون نسخه فروش گذشته است.

از دیگر پروژه‌های Saber می‌توان به توسعه نسخه ریمستر بازی Ghostbusters برای کنسول‌های Xbox One ،PS4 و Switch و پلتفرم PC و هم‌چنین ساخت نسخه Switch بازی تحسین‌شده The Witcher 3: Wild Hunt اشاره کرد.

"من با هیجان اعلام می‌کنم که از 1 اگوست به عنوان مدیر ارشد توسعه در Saber Interactive مشغول به فعالیت هستم. وظیفه من رهبری 5 استودیو Saber و مدیریت دیدگاه آن‌ها در مورد توسعه بازی‌ها در سراسر جهان است."

— Tim Willits (@TimWillits)August 12, 2019

"ویلیس" در مصاحبه‌ای با ویسایت Fortune اطلاعاتی بیشتر از دلیل خروج خود از id Software و پیوستن به Saber Interactive به اشتراک گذاشت: "در سن من شما باید برروی چیزی که به آن علاقه دارید کار کنید. من دیگر چیزی برای اثبات ندارم؛ من به اندازه کافی موفقیت داشته‌ و بازی‌هایی خوب خلق کرده‌ام. اکنون دیگر قرار است در پایان روز، به معنای واقعی به نقاط مختلف دنیا سفر کنم تا با تیم‌هایی فوق‌العاده دست به توسعه بازی‌های ویدئویی بزنیم. "

نظر شما در رابطه با این انتقال چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame