بازی Astral Chain به زودی برروی نینتندو سوییچ و به صورت انحصاری عرضه خواهد شد و هم‌زمان با نزدیک شدن به انتشار آن، اطلاعات و اخبار جدیدی از آن منتشر می‌شود. در همین راستا، به تازگی تاکاهیسا تاورا (Takahisa Taura)، کارگردان بازی Astral Chain، طی پیامی از تاثیرات بازی ژاپنی Pokemon برروی این عنوان می‌گوید. […]

تاکاهیسا تاورا از تاثیرات Pokemon برروی بازی Astral Chain می‌گوید

بازی Astral Chain به زودی برروی نینتندو سوییچ و به صورت انحصاری عرضه خواهد شد و هم‌زمان با نزدیک شدن به انتشار آن، اطلاعات و اخبار جدیدی از آن منتشر می‌شود. در همین راستا، به تازگی تاکاهیسا تاورا (Takahisa Taura)، کارگردان بازی Astral Chain، طی پیامی از تاثیرات بازی ژاپنی Pokemon برروی این عنوان می‌گوید.

حدود یک ماه تا عرضه‌ی عنوان انحصاری استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) برای کنسول نینتندو سوییچ، یعنی بازی Astral Chain باقی مانده و تاکنون اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر شده است. مانند دیگر ساخته‌های این استودیو، هسته‌ و رکن اصلی این بازی‌ها قسمت اکشن و مبارزه‌ای آن‌ها به حساب می‌آید. حال به تازگی آقای تاکاهیسا از تاثیرات بازی قدیمی و پرطرفدار Pokemon برروی عنوان Astral Chain می‌گوید:

در بازی Astral Chain، بازی‌بازان و کاربران در کنار سلاح‌هایی زنده به نام Legion به مبارزه می‌پردازند. یکی از بازی‌هایی که من واقعا عاشق آن هستم عنوان Pokemon است. شاید اینکه در بازی Astral Chain شاهد وجود یک شخصیت دیگر در کنار کاراکتر اصلی در هنگام مبارزات هستیم، از تاثیرات بازی Pokemon می‌باشد که در دوران کودکی من سخت در حال تجربه‌ی آن بودم.

این بازی دارای چندین Legion بوده و به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت و Legion خود را به صورت همزمان کنترل کنید. شما در بازی در مجموعه به ۵ نوع مختلف Legion دسترسی خواهید داشت که هر کدام یک از این‌ها، ویژگی‌ها و موارد مختص به خود را دارند. بی‌شک این نوع از تاثیرات که به قول سازنده‌ی این بازی از عنوان Pokemon بوده است بسیار جذاب شناخته می‌شوند.

او همچنین از تاثیرات انیمه‌های علمی تخیلی برروی Astral Chain می‌گوید که به نوعی انگار این بازی ژاپنی، از این نوع انمیه‌ها الهاات زیادی گرفته است.

این بازی به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده که هر یک از آن‌ها از ماموریت‌ها و اتفاقات خاصی برخوردار هستند. اما شایان ذکر است که بازی‌بازان و کاربران می‌توانند در میان انبوهی از زیرشاخه‌های این ماموریت‌ها، هر کدام که دلشان می‌خواهد را انتخاب کنند که این اتفاق بسیار شبیه سری بازی NieR: Automata است.

بازی Astral Chain در روز جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ (۳۰ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین اگر جزو طرفداران پر و پا قرص این بازی هستید، بد نیست قبل از عرضه‌ی رسمی آن، نکاتی را که باید قبل از خرید Astral Chain بدانید را از طریق هایلایت وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa