بازی Ion Fury که برروی پلتفرم‌های مختلفی در دسترس قرار دارد، به تازگی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است. حالا با عرضه شدن این عنوان برروی این پلتفرم دوست داشتنی، نقدها و امتیازات آن نیز منتشر شده است که با توجه به آن‌ها، به نظر می‌رسد شاهد عنوانی سرگرم‌کننده و ناب در سبک […]

باز هم درخشش عناوین بی‌ادعا | نقدها و نمرات بازی Ion Fury

بازی Ion Fury که برروی پلتفرم‌های مختلفی در دسترس قرار دارد، به تازگی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است. حالا با عرضه شدن این عنوان برروی این پلتفرم دوست داشتنی، نقدها و امتیازات آن نیز منتشر شده است که با توجه به آن‌ها، به نظر می‌رسد شاهد عنوانی سرگرم‌کننده و ناب در سبک اکشن هستیم.

بازی Ion Fury که در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن قرار دارد، توسط استودیوی ویدپوینت (Voidpoint) توسعه یافته است و بازی‌بازان را در قلمرویی سه بعدی قرار می‌دهد. شما قرار است در نقش یک مامور خنثی‌کننده‌ی بمب به نام شلی هریسون (Shelly Harrison) و معروف به بامبشل (Bombshell) قرار بگیرید و با سازمانی در زمینه‌ی پیوندهای انسانی و سربازان جهش‌یافته، در دنیایی پیشرفته و آینده‌وارانه مبارزه نمایید. این بازی تاکنون توانسته است تحسین منتقدین را برانگیزد و اکثر نقدهای بازی به سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیر بودن آن اشاره داشته‌اند. همچنین از قرار معلوم، این عنوان توسط موتور بازی‌سازی عنوان Duke Nukem 3D توسعه یافته که دچار به‌روزرسانی شده است و بسیار به عناوین قدیمی و به خصوص بازی یاد شده شباهت دارد.

شما می‌توانید نقدها و نمرات منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده نمایید:

Gaming Nexus: 9.5/10

بازی Ion Fury کودک درون من را برانگیخت! اما حس خاطره‌انگیز بودن این عنوان تنها موردی نیست که آن را به یک عنوان بزرگ تبدیل می‎نماید. این بازی یک شوتر اول شخص ناب است که علی‎رغم استفاده از تکنولوژی قدیمی، تاکنون یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‎ترین بازی‎های سال ۲۰۱۹ میلادی است

PC Invasion: 9/10

بازی Ion Fury با این حال که بلندپروازانه عمل نمی‌کند ولی یک شوتر اول شخص هیجان‌انگیز است که حتی بهتر از عناوین الهام گرفته از خود عمل می‌کند. طرفدران سبک اکشن با نادیده گرفتن این بازی، عنوانی بزرگ را از دست خواهند داد.

Game Informer: 9/10

فنون پرداخته شده، تنوع دشمنان، سلاح‌های خلاقانه و طراحی مراحل فوق‌العاده موارد شگفت‌انگیزی بوده که در بخش داستانی آن گنجانده شده است. با وجود اقیانوسی از بازی‌های شوتر قدیمی در گذشته، این عنوان توانسته است در زمان حال، جنبه‌های درگیر‌کننده‌ی آن‌ها را به شکلی هیجان‌انگیز احیا نماید. همچنین نشان داده است که این بازی محدود به زمان خاصی نمی‌شود.

The Game Machine: 8.5/10

بازی Ion Fury، طرفداران را به یاد عناوین دهه‌ی ۹۰ میلادی مانند: Duke Nukem 3D می‌اندازد. اگرچه که این بازی می‌توانست در بخش‌هایی متنوع‌تر جلوه نماید ولی عنوانی بوده که به صورتی مناسب پرداخته شده است.

Destructoid: 8/10

این عنوان خشن، نورانی، سریع و بیش از هر چیزی سرگرم‌کننده است.

IGN: 7.5/10

در دورانی که تقریبا تمام عناوین سبک شوتر به سمت ایجاد درخت مهارت، بخش آنلاین و حالت بتل رویال رفته‌اند، بازی Ion Fury با در دست داشتن اکشنی سرگرم‌کننده، با اقتدار بازگشته است. اما اگرچه که این بازی دیوانه‌وار، سرگرم‌کننده و در برخی موارد چالش برانگیز است ولی بدون شک رجعتی به بازی Duke Nukem 3D محسوب می‌شود که در نهایت نتوانسته است علی‌رغم الهام‌گیری از این بازی، چندان از آن پیشی بگیرد و چیزی جدیدی را به این سبک اضافه نماید.

Gamer.no: 7/10

بازی Ion Fury به طور شگفت‌انگیزی به عناوین شوتر دهه‌ی ۹۰ میلادی و به خصوص بازی Duke Nukem 3D وفادار است. همچنین توسعه‌دهندگان آن از موتور بازی‌سازی به‌روزرسانی شده‌ی بازی یاد شده بهره گرفته‌اند. این بازی حس عناوین قدیمی را می‌دهد و با این تفاسیر، متاسفانه محدودیت‌ها و مشکلاتی را در خود دارا است زیرا نمی‌تواند هم‌گام با عناوین مدرن پیش برود. از قلم انداختن عناصر داستانی می‌تواند یکی از مثال‌های آن باشد.

Culture Vulture: 6/10

مشکل این است که این بازی سعی می‌کند تا موضوعی که در حدود ۲۰ سال پیش قدیمی شده است را مجددا تکرار نماید. زمانی که بازی Half Life عرضه گشت و انقلابی را در این سبک ایجاد نمود.

بازی Ion Fury در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa