به تازگی، نقدها و امتیازات بازی DARQ، ساخته‌ی استودیوی آنفلود گیمز (Unfold Games) منتشر شده است. این بازی، داستان پسری به نام Lloyd را روایت می‌کند که در رویای خود به سر می‌برد. این رویا به سرعت به کابوسی تبدیل می‌شود و همه‌ی تلاش‌های Lloyd برای به بیدار شدن از خواب، با شکست به پایان […]

تاریکی در رویا | نقدها و نمرات بازی DARQ

به تازگی، نقدها و امتیازات بازی DARQ، ساخته‌ی استودیوی آنفلود گیمز (Unfold Games) منتشر شده است.

این بازی، داستان پسری به نام Lloyd را روایت می‌کند که در رویای خود به سر می‌برد. این رویا به سرعت به کابوسی تبدیل می‌شود و همه‌ی تلاش‌های Lloyd برای به بیدار شدن از خواب، با شکست به پایان می‌رسد. Lloyd می‌آموزد که چگونه با استفاده از قوانین فیزیک و دستکاری کردن آن‌ها، در این کابوس زنده بماند. DARQ، عنوانی در سبک اکشن ماجرایی است که در آن پازل‌های گوناگون وجود دارد. این بازی برای عرضه برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است.

شما می‌توانید نقدها و نمرات DARQ را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.

Cultured Voltures: 8/10

 DARQ تجربه‌ای است که طرفداران بازی‌های ترسناک نباید آن را از دست بدهند.

IGN: 7.5/10

در DARQ، برخی عناصر خسته‌کننده در مخفی‌کاری و جامپ اسکر‌های بیش از حدی وجود دارد، اما این ایرادات کوچک برای دور شدن از دنیای بازی و کابوس‌های Lloyd کافی نیستند.

GameSpot: 7/10

DARQ معماهای و چالش‌های جالبی را ارائه می‌دهد که به خوبی طراحی شده‌اند و بسیار رضایت‌بخش هستند. این بازی هرگز به طور کامل ناامید نمی‌شود، حتی با وجود برخی ایرادات در بخش مخفی‌کاری. اتمسفر تاریک و طراحی استثنایی صدای محیط بازی، شما را در دنیای رویایی آن غرق خواهد کرد. DARQ مملو از ایده‌هایی عالی است و تجربه‌ی آن برای یک بار لذت‌بخش خواهد بود.

Everyeye: 6.5/10

این بازی در طول سه ساعتی که ما را با خود همراه می‌کند، لحظات بسیار زیبا و جالب توجهی را به بازی‌باز ارائه می‌دهد.

GameWatcher: 5.5/10

DARQ عنوانی نیست که من بخواهم برای ترساندن به شما پیشنهاد دهم. بازی کردن آن باعث شد تا ترجیح دهم عناوین دیگری را در این سبک امتحان کنم. اگر شما یک استریمر هستید که نیاز به یک بازی دارید تا فریاد بکشید، DARQ برای شما مناسب خواهد بود.

بازی DARQ در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و در فروشگاه استیم در دسترس است.

منبع متن: gamefa