فروشگاه اپیک گیمز همچنان در حال رایگان کردن بعضی از بازی‌های خود می‌باشد که حال نوبت به یک بازی فانتری و جذاب به نام Fez رسیده است. شرکت اپیک گیمز هر هفته بازی‌های رایگان و جدیدی را از طریق فروشگاه خود به کاربران اهدا می‌کند و حال اخیرا مشخص شده است که عنوان رایگان بعدی […]

Fez بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

فروشگاه اپیک گیمز همچنان در حال رایگان کردن بعضی از بازی‌های خود می‌باشد که حال نوبت به یک بازی فانتری و جذاب به نام Fez رسیده است.

شرکت اپیک گیمز هر هفته بازی‌های رایگان و جدیدی را از طریق فروشگاه خود به کاربران اهدا می‌کند و حال اخیرا مشخص شده است که عنوان رایگان بعدی این فروشگاه، بازی کلاسیک و مستقل Fez شناخته می‌شود. اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که بازی Fez اولین بار در سال ۲۰۱۳ به وسیله استودیو Polytron (پالی‌ترون) منتشر شد و بازی‌بازان در آن با چرخاندن جهان اطراف به حل پازل‌ها اقدام و از این طریق در مراحل پیش‌روی می‌کنند. بازی Fez پس از انتشار اولیه با بازخوردهای مثبتی رو به‌ رو شد و در طول این سال‌ها به پلتفرم‌های مختلفی راه یافته است. همچنین به علت درگیری‌هایی که سازنده‌ی این بازی با برخی از افراد در فضای اینترنت داشت، ساخت دنباله احتمالی بازی لغو شد.

اگر به دنبال یک بازی معمایی و خوب هستید و به‌ هر طریق بازی Fez را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به این بازی مستقل بیندازید و به صورت رایگان آن را تجربه کنید. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی Fez هفته آینده به طور رسمی به فروشگاه اپیک گیمز راه می‌یابد و به مدت یک هفته از تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ (۲۲ آگست ۲۰۱۹ میلادی) تا ۷ شهریور سال ۱۳۹۸ (۲۹ آگست ۲۰۱۹ میلادی) به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. همچنین تا زمانی که بازی Fez از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گیرد، مطمئن شوید که برای دریافت بازی‌های رایگان این هفته یعنی بازی Hyper Light Drifter و بازی Mutant Year Zero: Road to Eden به فروشگاه این شرکت بزرگ سر می‌زنید.

منبع متن: gamefa