فصل دوم بازی Apex Legends یعنی Iron crown شروع شد و اینطور که بنظر می‌رسد که سازندگان در این فصل اشبتاه بدی مرتکب شده‌اند و حال خواهان جبران آن هستند. حدوداً شش ماه از انتشار رقیب بازی Fortnite یعنی Apex legends می‌گذرد که در اوایل با داشتن فضا و حس و حالی واقع‌گرایانه‌تر  توانسته‌ بود […]

تهیه‌کننده‌ی بازی Apex legends معتقد است که در فصل جدید، بازی از راه اصلی خود خارج شده است

فصل دوم بازی Apex Legends یعنی Iron crown شروع شد و اینطور که بنظر می‌رسد که سازندگان در این فصل اشبتاه بدی مرتکب شده‌اند و حال خواهان جبران آن هستند.

حدوداً شش ماه از انتشار رقیب بازی Fortnite یعنی Apex legends می‌گذرد که در اوایل با داشتن فضا و حس و حالی واقع‌گرایانه‌تر  توانسته‌ بود شرکت Epic games را نگران وضعیت و آینده کند و تقریبا طرفداران این بازی Fortnite به دو دسته تقسیم شده بودند و حتی بعضی از استریمر‌های معروف نیز بازی Fortnite را ترک کردند و به سمت بازی رقیب رفتند، ولی این روند زیاد طول نکشید و باز بازی‌بازان کم‌کم به سمت Fortnite برگشتند؛ با این‌حال استودیو ریسپاون (Respawn) نیز هرگز دست از رقابت دست بر نداشته و به طور مداوم از این بازی پشتیبانی کرده  است. چندی پیش نیز فصل دوم این بازی آغاز به کار کرد و اینطور که از نظرات بازی‌بازان در سایت ردیت (Reddit) بنظر می‌آید این فصل به دلایلی موجب ناراحتی بعضی از بازی‌بازان شده است.

قضیه از این قرار است که بعضی از اسکین‌های افسانه‌ای این فصل را تنها می‌توانید با خرید بسته‌‌هایی از بازی بدست آورید و از قضای معلوم خیلی از بازی‌بازان به این اسکین‌ها احساس نیاز می‌کنند و معتقد هستند اسکین‌های این فصل جزو بهترین اسکین‌های ارائه شده تا به امروز برای این بازی هستند، به همین دلیل شروع به اعتراض کرده‌اند.

آقای درو مک‌کوی (Drew McCoy)، تهیه‌کننده‌ی این بازی، در طی خبری از چرایی این تصمیم صحبت کرد:

تیم ما همیشه در تلاش است تا ساختار و ماهیت هر فصل را نبست به فصل قبلی به کلی دست‌خوش تغییر کند و بازی‌بازان را با چیز جدیدی روبه‌رو کند ولی ساختن این فصل از بازی از آن چیزی که انتظار داشتیم روندی پیچیده‌تر و پر هزینه‌تری داشت. من قبول دارم که بخاطر مشکلات پیش آمده، ما از راه و هدف اصلی خود دور شدیم و آن طور که باید نتوانستیم منظور و هدف این فصل را به خوبی برای بازی‌بازان مشخص کنیم. حال تصمیم بر این شده است که در در هفته‌ی آخر این فصل از بازی که از روز سه شنبه ۲۹ مرداد (۲۰ اگست) آغاز می‌شود، تمامی ۱۲ اسکین بازی را درون فروشگاه بازی و به قیمت ۱۸۰۰ سکه به فروش برسانیم که هم قیمت باقی اسکین‌های افسانه‌ای است.

 

تاریخ‌هایی که در طی آن روزها می‌توانید اسکین مورد نظر خود را بدست آورید.

 

آقای درو مک‌کوی در ادامه بیان کرد:

ما هرگز به دنبال این نبوده‌ایم تا جیب هوادران و بازی‌بازان خالی کنیم و همیشه به گونه‌ای ساختار بازی را طراحی کرده‌ایم تا همه‌ی بازی‌بازان، از کسایی که در بازی پول خرج می‌کنند بهره‌ ببرند. باید گفت که بسته‌هایی مثل Iron crown یا Legendary Hunt تنها به این دلیل وجود دارند تا که ما بتوانیم متحوای رایگان و قابل بازی بیشتر برای بازی‌بازان منتشر کنیم. ما در این هفته از اتفاقات رخ داده درس‌های بسیاری گرفتیم و تلاش می‌کنیم تا از این درس‌ها برای بوجود آوردن و خلق تجربه‌ای بهتر برای بازی‌بازان استفاده کنیم.

این فصل از بازی Apex legends در تاریخ ۵ شهریور (۲۷ اگست) به پایان خواهد رسید.

منبع متن: gamefa