فرناندو ملو (Fernando Melo) تهیه‌کننده‌ی ارشد نسخه‌ی بعدی Dragon Age، استودیوی بایوور (Bioware) را تنها چند روز پس از جدایی تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem، ترک کرد. ملو فعالیت خود در بایوور را به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان بازی‌های Dragon Age: Origins و Dragon Age 2 شروع کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۱ تبدیل به کارگردان […]

تهیه‌کننده‌ی ارشد نسخه‌ی بعدی Dragon Age، استودیوی بایوور را ترک کرد

فرناندو ملو (Fernando Melo) تهیه‌کننده‌ی ارشد نسخه‌ی بعدی Dragon Age، استودیوی بایوور (Bioware) را تنها چند روز پس از جدایی تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem، ترک کرد.

ملو فعالیت خود در بایوور را به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان بازی‌های Dragon Age: Origins و Dragon Age 2 شروع کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۱ تبدیل به کارگردان توسعه‌ی آنلاین این شرکت شد. وی در سال ۲۰۱۵ این سمت را برای کار برروی بخش آنلاین بازی Mass Effect: Andromeda ترک کرد و کمی بعد تبدیل تهیه‌کننده‌ی ارشد نسخه‌ی بعدی Dragon Age شد.

او در حساب‌رسمی خود در توییتر گفته است که:

من می‌خواهم مدتی از بقیه دور باشم و چندین ایده را برای مرحله‌ی بعدی شغلم بررسی کنم.

همچنین او در نامه‌ی رسمی جدایی خود گفته است که:

نسخه‌ی بعدی Dragon Age در حال تبدیل شدن به بهترین تجربه‌ی Dragon Age است. من به نقش خودم در این قضیه اقتخار می‌کنم و بی‌صبرانه منتظرم تا نسخه‌ی بعدی Dragon Age را به عنوان یک طرفدار تجربه کنم.

نسخه‌ی بعدی بازی Dragon Age در تاریخ نامشخصی منتشر خواهد شد ولی برطبق شایعات طرح اولیه‌ی آن تجربه‌ای کاملا متفاوت بوده‌است. برای اطلاعات بیشتر از استودیوی Bioware و دیگر اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی با گیمفا همراه باشید.

 

منبع متن: gamefa