استودیو «مویانگ»، سازنده بازی ماینکرفت، به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر روی ماد گرافیکی بازی به اسم Super Duper Graphics Pack کار نمی‌کند و ساخت آن را متوقف کرده است. این بسته دانلودی قرار بود گرافیک بازی را به شکل محسوسی بهتر کند و افکت‌های جدیدی را به آن بیفزاید.

مایکروسافت و مویانگ برای اولین بار در رویداد E3 2017 این محتوای دانلودی را نشان دادند. این بسته قرار بود در پاییز سال ۲۰۱۷ منتشر شود و مواردی مثل سایه‌های داینامیک، سیستم نورپردازی جدید و بافت‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. مویانگ در آن زمان ادعا کرد که این محتوای دانلودی تصویر جدیدی از بازی ارائه می‌دهد ولی استفاده از آن کاملا اختیاری است و کاربران همچنان می‌توانند از حالت کلاسیک بازی لذت ببرند.

بازی Minecraft

در روز دوشنبه، بعد از یک تاخیر طولانی‌مدت، استودیو مویانگ خبر داد که ساخت بسته گرافیکی بازی را کنار گذاشته و دیگر روی آن کار نمی‌کند: «اشتیاق بسیار زیادی برای Super Duper در داخل و خارج استودیو وجود داشت. اما متاسفانه ما از عملکرد این بسته روی دستگاه‌های مختلف راضی نبودیم. به همین دلیل، ساخت پک گرافیکی را متوقف می‌کنیم و سعی می‌کنیم راه‌های دیگری را پیدا کنیم که بتوانید ماینکرفت را با یک ظاهر جدید تجربه کنید.»

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post مایکروسافت تایید کرد: گرافیک ماینکرفت بالا نمی‌رود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala