مدت زیادی از معرفی بازی Final Fantasy VII Remake گذشته و تا به حال اطلاعات و نمایش‌های مختلفی از این عنوان منتشر شده است. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اهداف جاه‌طالبانه‌ای برای بازی Final Fantasy VII Remake در نظر دارد. آن‌ها به دنبال گسترش ایده‌های خود برای بازی هستند. […]

بازی Final Fantasy VII Remake فراتر از یک بازسازی ساده خواهد بود

مدت زیادی از معرفی بازی Final Fantasy VII Remake گذشته و تا به حال اطلاعات و نمایش‌های مختلفی از این عنوان منتشر شده است. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اهداف جاه‌طالبانه‌ای برای بازی Final Fantasy VII Remake در نظر دارد. آن‌ها به دنبال گسترش ایده‌های خود برای بازی هستند.

اخیرا، آقای یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیه‌کننده‌ی بازی، در گفتگو با وب‌سایت GamesRadar در مورد Final Fantasy VII Remake توضیحاتی ارائه داده است. وی اشاره کرد که این بازسازی فراتر از یک نسخه‌ی کپی شده از بازی اصلی خواهد بود و اسکوئر انیکس می‌خواهد یک داستان عمیق را در کنار جلوه‌های بصری خوب ارائه دهد.

وی در این مورد اظهار داشت:

ما در تلاش هستیم تا به طور عمیق‌تری به این عنوان کلاسیک بپردازیم. ما نمی‌خواهیم فقط یک نسخه‌ی کپی شده و یا ریمستر از بازی اصلی را بسازیم. ما می‌خواهیم فراتر از این موارد عمل کرده و یک تجربه‌ی مدرن را در کنار یک داستان عمیق ارائه دهیم.

کیتاسه همچنین توضیح داد که تیم سازنده اکنون به فناوری بهتری نسبت به زمان ساخت Final Fantasy VII دسترسی دارد و این موضوع باعث شده تا آن‌ها بتوانند یک تجربه‌ی داستانی بهتر را توسعه دهند.

وی ادامه داد:

با استفاده از این فناوری جدید و چیزهای دیگری که در زمان ساخت بازی اصلی در اختیار نداشتیم، در این بازسازی تاکید بیشتری برروی شخصیت‌ها، بیان آن‌ها و داستان سرایی وجود دارد. این به اجازه داده است تا شخصیت‌ها را معنادار جلوه دهیم تا باعث شود بازی‌بازان در گیم‌پلی و داستان بازی غرق شوند.

بازی Final Fantasy VII Remake در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ (۳ مارس ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa