بازی Marvel’s Avengers یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده برای بازیبازان محسوب میشود و انتظارات طرفداران بعد از انتشار عنوان شاهکار Marvel’s Spider-Man به شدت افزایش یافته است. البته ویدئوی گیمپلی لو رفته از این بازی در مراسم San Diego Comic Con 2019 بازخوردهای ضد و نقیضی را دریافت نمود و بسیاری از طرفداران ناراضی […]
بازی Marvel’s Avengers یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده برای بازیبازان محسوب میشود و انتظارات طرفداران بعد از انتشار عنوان شاهکار Marvel’s Spider-Man به شدت افزایش یافته است. البته ویدئوی گیمپلی لو رفته از این بازی در مراسم San Diego Comic Con 2019 بازخوردهای ضد و نقیضی را دریافت نمود و بسیاری از طرفداران ناراضی به حس کامل نبودن بازی اشاره کردهاند. حالا شان اسکی (Shaun Escayg)، کارگردان و طراح مبارزات بازی Marvel’s Avengers در استویدیوی کریستال داینمیکس (Crystal Dynamics)، تا حدودی به این بازخوردها واکنش نشان داده و توضیح داده است که این عنوان در زمان عرضه از گیمپلی روانی برخوردار خواهد بود که از روابط میان ابرقهرمانان آن برگرفته شده است.
نقطهی قوت بیشتر فیلمهای مجموعهی Marvel Cinematic Universe روابط میان شخصیتها بوده است و در حقیقت اکثر داستانهای کامیک (Comic) به روابط پویای میان شخصیتها بیشتر از اکشن آن توجه مینمایند. حتی موضوع محبوب جنگهای داخلی آمریکا نیز در یکی از فیلمهای مجموعهی Marvel Cinematic Universe به تصویر کشیده شد که کاملا شخصیتها و نگرشهای متفاوتی را در بر داشت.
شان موضوع «خانوادهی ناکارآمد» را به میان آورد که اگر به درستی در این بازی استفاده شود، نتایج جالبی را در پی خواهد داشت. این موضوع میتواند به این معنی باشد که به جای برنامههای اشتباه و یا غیر قابل پیشبینی مبارزه، عواملی مانند: روابط تصادفی اشتباه میان شخصیتهای کاپیتان آمریکا (Captain America) و آیرنمن (Iron Man) به شکست منجر خواهد شد.
لازم به ذکر است که صحبتهای شان اسکی به شکلگیری گیمپلی بازی Marvel’s Avengers اشاره داشتند و اشتباهات بازیبازان در گیمپلی، منجر به صحنههای ناپیوسته نخواهد شد؛ بخشهایی از بازی نیز در قالب صحنههای دکمهزنی و رویدادهای مختلف از پیش تعیین شده است. بر اساس صحبتهای وی، تیم توسعهدهندهی این بازی سخت در تلاش است تا اطمینان حاصل نماید که ابرقهرمانهای این بازی در اشتباهات خود و سختترین شرایط نیز تمام تلاش خود را به کار میبرند. وی در این خصوص توضیح داد:
حتی در زمانی که پرشهای اشتباهی توسط ابرقهرمانها رخ میدهد، به نظر میرسد که آنها تمام تلاش خود را میکنند. در نتیجه بازیبازان از این اشتباهات چشمپوشی میکنند و با خود زمزمه خواهند کرد که شخصیت کاپیتان آمریکا بایستی از سپر خود استفاده نماید تا خود را بازیابی کند زیرا این عمل مخصوص به وی است. شخصیت کاپیتان آمریکا از محیط بایستی استفاده نماید و همیشه به روبهرو نگه کند زیرا وی همیشه چشم خود را به صحنهی نبرد دوخته است.
همچنین شان اسکی در پی این صحبتها توضیح داد که این موضوعات به این دلیل است که مکانیزم مبارزات این بازی اولین موردی نبود که توسعه یافت و این مکانیزم بر اساس ابرقهرمانها ایجاد شده و کاملا شخصیتمحور است.
بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا منتشر شود. علاقهمندان میتوانند مطلب مربوط به «قهرمانان گمنام | پنج قهرمانی که دوست داریم در Avengers ببینیم» را از این نشانی مطالعه نمایند. همچنین شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا منتشر شود. علاقهمندان میتوانند مطلب مربوط به «قهرمانان گمنام | پنج قهرمانی که دوست داریم در Avengers ببینیم» را از این نشانی مطالعه نمایند. همچنین شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
منبع متن: gamefa