اخیرا، آقای استیو الیس (Steve Ellis)، خالق سری بازی‌های TimeSplitters، در گفتگو با وب‌سایت VGC اشاره داشت که اکنون زمان مناسبی برای ساخت یک بازی جدید از این سری است. وی که به تازگی، به شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، مالک این IP پیوسته، تایید کرد که استودیوی خود که برروی بازی‌های موبایل کار می‌کرد، […]

زمان ساخت یک بازی جدید از سری TimeSplitters فرا رسیده است

اخیرا، آقای استیو الیس (Steve Ellis)، خالق سری بازی‌های TimeSplitters، در گفتگو با وب‌سایت VGC اشاره داشت که اکنون زمان مناسبی برای ساخت یک بازی جدید از این سری است. وی که به تازگی، به شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، مالک این IP پیوسته، تایید کرد که استودیوی خود که برروی بازی‌های موبایل کار می‌کرد، ساخت پروژه‌های مختلف را به دلیل کار با تی‌اچ‌کیو نوردیک متوقف کرده است.

وی اظهار داشت:

شخصا همیشه سری TimeSplitters را به عنوان یک پروژه‌ی ناتمام می‌دیدم. این مجموعه‌ای بود که از زمان خودش بسیار جلوتر بود. این سری بازی مربوط به زمانی است که سایر عناوین شوتر کیفیت بالایی نداشته‌اند و بازی‌ها نیز آنلاین نبودند. احساس می‌کنم زمان ساخت نسخه‌ای جدید از سری TimeSplitters فرا رسیده است. بنابراین سخت است که فرصت کار برروی آن نادیده گرفته شود.

آقای گریم نورگیت (Graeme Norgate)، آهنگساز این سری نیز اشتیاق خود را برای نسخه جدید ابراز کرده و امیدوار است تا تیم اصلی نیز برای ساخت این پروژه بازگردند.

وی در این مورد گفت:

من بسیار خوشحالم که پس از گذشت ۱۴ سال، برای ساخت نسخه‌ای جدید از این سری یازگشته‌ام. امیدوارم استیو تصمیم بگیرد تا گروه قدیمی را بار دیگر در کنار هم جمع کند.

این اولین باری نیست که آقای الیس تلاش کرده تا نسخه‌ی جدیدی از این سری را بسازد. وی در سال ۲۰۱۲ در گفتگو با مجله EDGE اعلام کرد که تمام خود را در سال ۲۰۰۸ به جذب یک ناشر برای ساخت بازی اختصاص داد اما متاسفانه موفق به انجام آن نشد، چرا که این پروژه وی را از قوانین موجود در سبک بازی‌های تیراندازی دوری می‌کرد.

به گفته شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک، الیس وظیفه طرح و برنامه‌ریزی برای آینده‌ی مجموعه‌ی TimeSplitters را برعهده خواهد داشت.

سری بازی‌های TimeSplitters از عناوین قدیمی و مشهور سبک تیراندازی اول شخص محسوب می‌شوند و تا به حال سه نسخه از این مجموعه منتشر شده است.

منبع متن: gamefa