به مانند E3 2019، نینتندو قصد دارد تا هم  زمان با برگزاری رویداد Gamescom 2019، رویداد اختاصی خود یعنی Nintendo Indie Direct را برگزار کند. به نظر می‌رسد این برنامه به معرفی و نمایش بازی‌های مستقل کنسول نینتندو سوییچ اختصاص خواهد داشت. با گیمفا و پوشش زنده‌ی این کنفرانس همراه باشید. اگرچه دایرکت نینتندو زمان کوتاهی […]

پوشش زنده‌ی کنفرانس Nintendo Indie Direct

به مانند E3 2019، نینتندو قصد دارد تا هم  زمان با برگزاری رویداد Gamescom 2019، رویداد اختاصی خود یعنی Nintendo Indie Direct را برگزار کند. به نظر می‌رسد این برنامه به معرفی و نمایش بازی‌های مستقل کنسول نینتندو سوییچ اختصاص خواهد داشت. با گیمفا و پوشش زنده‌ی این کنفرانس همراه باشید.

اگرچه دایرکت نینتندو زمان کوتاهی دارد و تنها ۲۰ دقیقه خواهد بود اما  توجه به سابقه‌ای که از این شرکت در دایرکت‌های قبلی آن سراغ داریم، می‌دانیم که نینتندو در مدت ۲۰ دقیقه تعداد زیادی از بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارد. از این روی طی این نمایش احتمالا شاهد انتشار تریلرهایی از بازی‌های مستقل کنسول نینتندو سوییچ باشیم.

تاریخ و ساعت برگزاری:

کنفرانس Nintendo Indie Direct راس ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. در انتهای مطلب شما ‌می‌توانید از طریق پلیر سایت توییچ، نمایش را به صورت زنده تماشا کنید. جدا از این گزینه، گیمفا پوشش زنده‌ی کنفرانس‌ها را نیز در قالب لایو بلاگ خواهد داشت که با آغاز رویداد شروع خواهد شد.

 

Watch live video from Nintendo on www.twitch.tv

منبع متن: gamefa