استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی تصاویر جدیدی از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 را منتشر ساخت که شهر نایت‌سیتی (Night City) را باشکوه‌تر از گذشته نشان می‌دهد. در حال حاضر بازی Cyberpunk 2077 به شدت بر سر زبان‌ها قرار دارد و حضور این بازی در مراسم Gamescom 2019 نیز به این […]

تصاویر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی تصاویر جدیدی از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 را منتشر ساخت که شهر نایت‌سیتی (Night City) را باشکوه‌تر از گذشته نشان می‌دهد.

در حال حاضر بازی Cyberpunk 2077 به شدت بر سر زبان‌ها قرار دارد و حضور این بازی در مراسم Gamescom 2019 نیز به این موضوع در روزهای اخیر کمک نموده است. روز گذشته در مراسم یاد شده متوجه شدیم که این بازی مورد انتظار قرار است در کنار دیگر پلتفرم‌ها، برروی سرویس گوگل استیدیا نیز منتشر گردد و همچنین توسعه‌دهندگان آن در نظر دارند تا ویدئوهای گیم‌پلی آن را به زودی برای عموم در معرض نمایش قرار دهند.

به تازگی استودیوی س‍ی‌دی پراجکت رد وب‌سایت رسمی بازی Cyberpunk 2077 را به‌روزرسانی نموده و چند تصویر با کیفیت جدید را در آن قرار داده است. برخی از این تصاویر گیم‌پلی و به خصوص بخش‌های گفتگوی این بازی را نشان می‌دهد و برخی از آن‌ها  شهر نایت‌سیتی و ساکنین آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد. تمامی این تصاویر از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده که علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را در قسمت پایین مشاهده و یا دریافت نمایند:

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنای بیشتر با این بازی، مصاحبه با طراح ماموریت‌های آن، تحت عنوان «مصاحبه با طراح ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 | صحبت در رابطه با بخش چندنفره، آینده‌ی آن و کیانو ریوز» را از این نشانی مطالعه نمایند. همچنین شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

منبع متن: gamefa