کیانو ریوز با Matrix 4 باز می‌گردد

بیست سال پیش بود که فیلم سینمایی The Matrix عرضه و تبدیل به یک پدیده‌ی فرهنگی شد و بعد از دو دنباله، داستان Neo، Trinity و نبرد بین انسان‌ها و روبات‌ها به پایان رسید. حال بنظر می‌آید که قرار است شاهد شروع دوباره‌ی این نبرد باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، "لانا واچووسکی" باز خواهد گشت تا باری دیگر به کارگردانی فیلمی از فرنچایز Matrix بپردازد. همچنین تایید شده که "کیانو ریوز" بازیگر معروف این فرنچایز و همچنین "کری-ان ماس" (Carrie-Anne Moss) نیز نقش Neo و Trinity را ایفا خواهند کرد. اما این کمی عجیب است چون همانطور که می‌دانید Neo در پایان فیلم Matrix Revolutions خودش را فدا کرد تا جهان را نجات دهد پس باید دید که چگونه شاهد بازگشت او خواهیم بود.

علاوه بر واچووسکی، "الکساندر هِمون" نویسنده‌ی Love Island و "دیوید میچل" نویسنده‌ی Peep Show نیز مسئولیت نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. 

"توبی امریک" از Warner Bros گفت:

"ما از وارد شدن به Matrix برای باری دیگر بسیار هیجان‌زده هستیم. لانا یک انسان رویاگرای واقعی است، یک فیلم ساز اصیل و خلا، و ما نیز بسیار خوشنودیم که او مشغول نوشتن و کارگردانی داستانی جدید در دنیای The Matrix می‌باشد."

اولین فیلم Matrix در مجموع 463,517,383 دلار درآمدزایی کرد و دو دنباله‌ی بعدی آن نیز توانستند به ترتیب 742,128,461 و 427,343,298 دلار کسب کنند.

توسعه‌ی The Matrix 4 در اوایل 2020 آغاز خواهد شد. در پایان نظر خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame