در جریان رویداد Gamescom 2019، سرانجام تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 مشخص شد و بسیاری از دارندگان این کنسول منتظر تجربه‌ی آن هستند. حال، بر اساس صحبت‌های سازندگان، به نظر می‌رسد کار و زمان نسبتا زیادی برای ساخت این نسخه انجام گرفته شده است. اقای پیوتر چرزانوفسکی (Piotr Chrzanowski)، از شرکت […]

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 در ۱۲ ماه توسعه یافته است

در جریان رویداد Gamescom 2019، سرانجام تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 مشخص شد و بسیاری از دارندگان این کنسول منتظر تجربه‌ی آن هستند. حال، بر اساس صحبت‌های سازندگان، به نظر می‌رسد کار و زمان نسبتا زیادی برای ساخت این نسخه انجام گرفته شده است.

اقای پیوتر چرزانوفسکی (Piotr Chrzanowski)، از شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در گفتگو با وب‌سایت Eurogamer تایید کرد که توسعه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 به مدت ۱۲ ماه به طول انجامیده است.

وی در این مورد اظهار داشت:

تاکنون ساخت این نسخه حدود یک سال زمان برده است. البته به این بستگی دارد که شما بخواهید کارهای تجاری را اضافه کنید، اما من می‌توانم بگویم کار ساخت این پورت در حدود ۱۲ ماه انجام شده است.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان، اولین بار در مراسم E3 2019 نمایش داده شد. آقای چرزانوفسکی همچنین تایید کرد که از زمان اولین نمایش بازی تا کنون، پیشرفت‌هایی در ساخت آن صورت گرفته است.

ما در این مسیر برروی بهینه‌سازی‌های خاص کار کردیم. ما برروی بهینه‌سازی حافظه بسیار کار کرده‌ایم. ما در نسخه‌ی نینتندو سوییچ نسبت به نسخه‌های کنسولی دیگر، حافظه‌ی کمتری را در اختیار داشتیم. بنابراین باید مطمئن می‌شدیم که بازی با ثبات کار می‌کند و این مورد مدتی طول کشید. همچنین ما گزینه‌ی گرافیکی ambient occlusion را که در نسخه‌ی اولیه‌ی بازی وجود نداشت، به آن اضافه کردیم.

وی در ادامه گفت:

ما کارهای بسیاری انجام دادیم تا مطمئن شویم که بازی حافظه‌ی زیادی را در بر نمی‌گیرد. ما مجموعه‌ای از بهینه‌سازی را که اساسا برای پردازنده، گرافیک و مصرف حافظه برنامه‌ریزی شده بود، انجام دادیم تا مطمئن شویم که بازی در حافظه‌ی رم ۳٫۵ گیگابایتی قرار بگیرد. بنابراین ما در هر سه بخش به طور همزمان بهینه‌سازی را انجام می‌دادیم. همچنین قسمت‌های دیگری وجود داشت که باید بیشتر برروی آن کار می‌کردیم. بنابراین کار اصلی ما اساسا در سه بخش ذکر شده به طور همزمان پیش می‌رفت. ما بهینه‌سازی ابتدا با گرافیک شروع کردیم، سپس به پردازنده و پس از آن به حافظه پرداختیم.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 در تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ (۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa