سگا در طی مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2019 از بازی استراتژیک جدید خود، Humankind، رونمایی کرد. این بازی ساخته‌ی استودیوی امپلیتود (Amplitude) است که به خاطر عناوینی همانند Endless Space 1 & 2 به شهرت رسیده است. وبسایت پالی‌گان (Polygun) به تازگی در پیش‌نمایش جدیدی، اطلاعات زیادی از این بازی را همانند توانایی انتخاب از میان […]

بازی Humankind در مبارزات تاکتیکی خود از بازی X-Com الهام گرفته است

سگا در طی مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2019 از بازی استراتژیک جدید خود، Humankind، رونمایی کرد. این بازی ساخته‌ی استودیوی امپلیتود (Amplitude) است که به خاطر عناوینی همانند Endless Space 1 & 2 به شهرت رسیده است.

وبسایت پالی‌گان (Polygun) به تازگی در پیش‌نمایش جدیدی، اطلاعات زیادی از این بازی را همانند توانایی انتخاب از میان فرهنگ‌های مختلف و نحوه‌ی ترکیب شدن این فرهنگ‌ها در طول تاریخ به اشتراک گذاشته است. کارگردان هنری ارشد استودیوی امپلیتود، رومین دو وابرت (Romain de Waubert) در مورد این قابلیت در بازی گفته است که “تاریخ در مورد ترکیب شدن فرهنگ‌ها و تمدن‌ها است.”

همچنین در این پیش‌نمایش ما متوجه شدیم که در این بازی توجه خاصی به مبارزات شده است و برخلاف بازی‌های قبلی استودیوی امپلیتود، مبارزات این بازی همانند سری محبوب X-Com به شکل نوبتی خواهند بود. هر کدام از مبارزات این بازی دارای ۹ نوبت هستند و در طول سال‌های مختلف بازی ارتش‌های شما با توجه به فرهنگ اولیه و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در طول بازی از نیروهای متنوعی تشکیل خواهند شد.

با وجود اینکه استودیوی امپلیتود برروی عناوین استراتژیک بزرگ دیگری کار کرده است رومین دو وابرت در مورد Humankind گفته است که “هر قدمی که ما تا به حال برداشته‌ایم برای این بوده تا به این نقطه برسیم.” پس ما بدون شک می‌توانیم در سال ۲۰۲۰ توقع یک بازی استراتژیک کامل و متنوع را برای رایانه‌های شخصی داشته‌ باشیم.

منبع متن: gamefa