استودیوی سایونیکس (Psyonix) همواره در حال عرضه‌ی بسته‌های الحاقی گوناگون برای عنوان Rocket League است تا بتواند همچنان آیتم‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. در همین راستا، با ایجاد رویدادها و اتفاقات جذاب و مختلف، قصد دارد هر روز هیجان خاصی را در بازی Rocket League ایجاد کند. در همین راستا، به تازگی […]

تاریخ انتشار چهارمین Rocket Pass بازی Rocket League مشخص شد

استودیوی سایونیکس (Psyonix) همواره در حال عرضه‌ی بسته‌های الحاقی گوناگون برای عنوان Rocket League است تا بتواند همچنان آیتم‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. در همین راستا، با ایجاد رویدادها و اتفاقات جذاب و مختلف، قصد دارد هر روز هیجان خاصی را در بازی Rocket League ایجاد کند. در همین راستا، به تازگی تاریخ عرضه‌ی چهارمین Rocket Pass این عنوان مشخص گردیده که توجه افراد زیادی را جلب کرده است.

بازی Rocket League یک عنوان به سبک فوتبال است که تیم‌ها از یک سری اتومبیل خاص و منحصر به فرد تشکیل شده‌اند. این بازی در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط استودیوی سایونیکس برای پلتفرم‌های گوناگون منتشر شد و خیلی سریع کاربران و بازی‌بازان زیادی را به خود جذب کرد. این عنوان به خاطر ایده‌های جدید و تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای که داشت، موفق شد تا امتیازات و نقدهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین دریافت کرده و سپس جوایز نسبتا زیادی را کسب کند.

استودیوی سایونیکس همواره در حال عرضه‌ی بسته‌های الحاقی گوناگون برای عنوان Rocket League است تا بتواند همچنان آیتم‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. حال به تازگی این استودیوی بازی‌سازی قدرتمند از تاریخ انتشار Rocket Pass چهارم این بازی رونمایی کرده است. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این محتویات اضافه در تاریخ چهارشنبه ۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ (۲۸ آگست ۲۰۱۹ میلادی) یعنی یک روز پس از آغاز فصل ۱۲ این بازی در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار خواهد گرفت. همان‌طور که انتظار می‌رفت این Rocket Pass بازی اتومبیلی Rocket League تغییرات زیادی را در بازی اعمال نمی‌کند. طبق گفته‌های استودیوی سازنده، یک اتومبیل جنگی نوین دیگری به بازی اضافه می‌شود که می‌تواند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. این وسیله‌ی نقلیه که به نوعی به عنوان جایزه به بازی‌بازان و کاربران داده می‌شود تحت عنوان Mudcat شناخته می‌شود و از قابلیت‌های خاصی برخوردار است.

یکی از نکات جالبی که باید به آن اشاره کنیم، تغییراتی است که به واسطه‌ی Rocket Pass 4 در بخش چالش‌های هفتگی رخ می‌دهد. استودیی سایونیکس اعلام کرده است که پس از دریافت این Rocket Pass جدید، دیگر چالش‌های هفتگی پس از اتمام زمانشان از بین نخواهند رفت؛ به این معنا که شما این زمان را در اختیار دارید که هر وقت که راحت بودید و تمایل داشتید به انجام این چالش‌ها بپردازید. به نظر می‌رسد که همچنان اتفاقات خوبی در انتظار این بازی منحصر به فرد هستند. به جرات می‌توان گفت که استودیوی سایونیکس با عرضه‌ی عنوان Rocket League توانست به محبوبیت زیادی نزد کاربران دست پیدا کند و در چند سال اخیر موفق شده است تا پشتیبانی بسیار خوبی را از این بازی مهیج داشته باشد.

بازی Rocket League هم اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با خرید این عنوان بر روی پلتفرم‌های خود، به تجربه‌ای منحصر به فرد از مسابقات اتومبیلی به صورت تک نفره و یا همراه با دوستان خود دست پیدا کنید.

منبع متن: gamefa