استودیوی اِن‌وی (nWay) امروز در خبر خوبی اعلام کرد که بازی Power Rangers: Battle for the Grid ماه آینده برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. تاریخ دقیق انتشار این بازی نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید. Power Rangers از سری بازی‌های جذابی است […]

تاریخ انتشار بازی Power Rangers: Battle for the Grid برای رایانه‌های شخصی مشخص شد

استودیوی اِن‌وی (nWay) امروز در خبر خوبی اعلام کرد که بازی Power Rangers: Battle for the Grid ماه آینده برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. تاریخ دقیق انتشار این بازی نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید.

Power Rangers از سری بازی‌های جذابی است که در طول زمان برای کنسول‌های مختلف منتشر شده و عده‌ی زیادی را به خود سرگرم کرده است. جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی اکشن Power Rangers: Battle for the Grid نام دارد که اوایل امسال شاهد عرضه‌ی آن برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ بودیم. همان‌طور که می‌دانید، در این بازی باید شخصیت دلخواه خود را انتخاب کرده و به نبرد با حریفان بپردازید. خوشبختانه این نسخه نسبت به گذشته از کیفیت بیشتری برخوردار است. اگر شما هم از دوست‌داران این سری بازی هستید، Power Rangers: Battle for the Grid را هرگز از دست ندهید. در روزهای آینده نیز قرار است به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شود که از طریق این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری پی ببرید.

بحث انتشار این بازی برروی رایانه‌های شخصی از مدت‌ها پیش مطرح بود و حال سازندگان آن را تایید کردند. دارندگان این پلتفرم از تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۸ (۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) قادر به تجربه‌ی بازی مذکور خواهند بود. در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی حالتی وجود دارد که در آن قهرمانان می‌توانند با هم مبارزه کنند. این قابلیت فقط در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ وجود ندارد. در صورت دریافت اخبار بیشتر از این بازی، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa