استودیوی هلو گیمز (Hello Games) که در گذشته نسخه‌ی دیجیتالی بازی پرطرفدار No Man’s Sky: Beyond را منتشر کرده بود، امروز ار عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی این عنوان حبر دادند. اگر از دوست‌داران این بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید. No Man’s Sky: Beyond از سری عناوین جذاب به سبک اکشن و ماجراجویی است […]

تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی No Man’s Sky: Beyond مشخص شد

استودیوی هلو گیمز (Hello Games) که در گذشته نسخه‌ی دیجیتالی بازی پرطرفدار No Man’s Sky: Beyond را منتشر کرده بود، امروز ار عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی این عنوان حبر دادند. اگر از دوست‌داران این بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

No Man’s Sky: Beyond از سری عناوین جذاب به سبک اکشن و ماجراجویی است که سه سال پیش برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. این بازی در ابتدا مشکلات بسیاری داشت که تیم سازنده با انتشار چند به‌روزرسانی به رفع آن‌ها پرداخت. همچنین برخی از این به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. از طریق این نشانی می‌توانید جزئیاتی در خصوص جدیدترین به‌روزرسانی این بازی را مشاهده کنید. گفتنی است که استودیوی هلو گیمز وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی مذکور را برعهده دارد.

طبق اعلام سازندگان، نسخه‌ی فیزیکی این بازی در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. به این ترتیب، دارندگان این کنسول در آینده می‌توانند به نسخه‌ی فیزیکی No Man’s Sky: Beyond نیز دسترسی داشته باشند. همچنین آن‌ها اعلام کرده‌اند که احتمال انتشار این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ در آینده وجود دارد.

منبع متن: gamefa