در جریان رویداد Gamescom 2019، شرکت مایکروسافت تاریخ انتشار بازی Age of Empires II: Definitive Edition را اعلام کرد و مشخص شد که این عنوان در پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. با این حال، خبری از نسخه‌ی جدید این سری یعنی بازی Age of Empires IV ارائه نشد. حال به تازگی، مایکروسافت تایید […]

گیم‌پلی بازی Age of Empires IV در رویداد X019 نمایش داده خواهد شد

در جریان رویداد Gamescom 2019، شرکت مایکروسافت تاریخ انتشار بازی Age of Empires II: Definitive Edition را اعلام کرد و مشخص شد که این عنوان در پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. با این حال، خبری از نسخه‌ی جدید این سری یعنی بازی Age of Empires IV ارائه نشد. حال به تازگی، مایکروسافت تایید کرده است که در جریان رویداد X019، از گیم‌پلی این بازی رونمایی خواهد شد.

بازی Age of Empires IV ابتدا در سال ۲۰۱۷ معرفی و مشخص شد که استودیوی رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment)، وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده خواهد داشت. در جریان مراسم Gamescom 2019، آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بازاریابی بخش اکس‌باکس، در گفتگو با وب‌سایت GameStar تایید کرد که همزمان با مراسم X019 و در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی، از گیم‌پلی بازی Age of Empires IV رونمایی خواهد شد. این موضوع مطمئنا برای طرفداران این سری خوشحال‌کننده است.

همچنین بازی Age of Empires II: Definitive Edition همزمان با رونمایی از گیم‌پلی نسخه‌ی چهارم این سری، یعنی در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

منبع متن: gamefa