همزمان با انتشار بازی Remnant: From the Ashes، نقدها و نمرات این عنوان منتشر شده است که به مرور آن خواهیم پرداخت. بازی Remnant: From the Ashes، ساخته‌ی استودیوی گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) که سابقه‌ی ساخت بازی Darksiders III را در کارنامه‌ی خود دارد، یک عنوان اکشن تیراندازی سوم شخص است که هم به صورت […]

برخاسته از خاکستر | نقدها و نمرات بازی Remnant: From the Ashes

همزمان با انتشار بازی Remnant: From the Ashes، نقدها و نمرات این عنوان منتشر شده است که به مرور آن خواهیم پرداخت.

بازی Remnant: From the Ashes، ساخته‌ی استودیوی گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) که سابقه‌ی ساخت بازی Darksiders III را در کارنامه‌ی خود دارد، یک عنوان اکشن تیراندازی سوم شخص است که هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت کوآپ قابل بازی خواهد بود.

در این بازی، جهان توسط یک نیروی شیطانی باستانی به هرج و مرج کشیده شده است. شما باید به عنوان یکی از آخرین بازماندگان بشریت با انبوهی از دشمنان شیطانی مبارزه کنید. بر اساس صحبت‌های سازندگان، در این عنوان بازی‌بازان با ماموریت‌هایی روبه‌رو می‌شوند که چند شاخه‌ای هستند و در نتیجه با توجه به انتخاب‌های آن‌ها، این ماموریت‌ها می‌توانند به یک نتیجه‌ی غیرقابل پیشبینی ختم شوند.

بازی Remnant: From The Ashes حاوی بخش چند نفره‌ای‌ست که تا سه بازی‌باز می‌توانند در آن حضور یابند. بیش از ۱۰۰ دشمن در کنار ۲۰ باس که هر کدام حملات مختص به خود را دارند، از جمله ویژگی‌های بازی را تشکیل می‌دهند. محیط و آیتم‌های Remnant: From The Ashes برای هر بازی‌باز به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و پیشرفت در این بازی به ابزارهای شما بستگی خواهد داشت.

در ادامه به مرور نقدها و نمرات بازی Remnant: From the Ashes می‌پردازیم.

CGMagazine: 9/10

بازی Remnant: From the Ashes ترکیب بسیاری خوبی از تیراندازی سری بازی‌های Gears of War و سختی سری بازی‌های Dark Souls است.

Gamers Heroes: 8/10

Remnant: From the Ashes با داشتن نبردهای هیجان‌انگیز با باس‌ها، دشمنان چالش‌برانگیز و محیط‌های چشم‌گیر در کنار الهام‌پذیری از سری Souls، به یک بازی لذت بخش تبدیل شده است.

IGN: 8/10

Remnant: From the Ashes چشم‌انداز زیبایی از یک دنیای آخرالزمانی را ارائه می‌دهد که در آن موجودات شیطانی برای بازی‌باز بسیار چالش‌برانگیز هستند. مبارزات با باس‌های بازی، شباهت‌هایی به سری Souls دارد. به طور کلی، این یک بازی خوب است که یکی از بهترین و باارزش‌ترین تجربه‌های کواپ را به بازی‌باز ارائه می‌دهد.

Attack of the Fanboy: 8/10

اگر شما به بازی‌های تیراندازی لوتر و سختی سری بازی‌های Souls علاقه دارید، Remnant: From the Ashes شما را ناامید نخواهد کرد.

PC Gamer: 7.7/10

Remnant: From the Ashes یک بازی خوب در سبک تیراندازی لوتر است.

Hardcore Gamer: 7/10

با وجود برخی از مشکلات فنی، این بازی از نظر گیم‌پلی بسیار خوب ظاهر شده و تیم سازنده توانسته است محصول قابل قبولی را ارائه دهد.

بازی Remnant: From the Ashes در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa