عنوان Nioh 2 در نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 حضور خواهد داشت + تصاویر جدید

ساعاتی پیش شرکت Koei Tecmo و استودیو Team Ninja اطلاعاتی جدید از Nioh 2 را در فاصله‌ی چند هفته مانده به نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 به اشتراک گذاشتند. هم‌چنین اسکرین‌شات‌هایی جدید به همراه تصویر هنری اصلیِ Nioh 2 (تصویر بالا) منتشر شد که پروتاگونیست بازی و شیطان درونی وی را نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بنابر گفته‌های Team Ninja پروتاگونیست Nioh 2 یک سامورایی قدرت‌مند است که به واسطه‌ی فدرت yokai می‌تواند به موجودی شیطانی تبدیل شود. در حالی که وی در تلاش است تا در دوره‌ی Sengoku زنده بماند، به خاطر نیروی yokai باید در دنیایی مملو از تاریکی که به آن کشیده می‌شود نیز برای بقا تلاش کند. این جنبه از بازی در مقایسه با نسخه‌ی اول اتمسفری و ویژگی‌هایی جدید را به Nioh 2 اضافه می‌کند.

Team Ninja هم‌چنین اعلام کرد که Nioh 2 از تاریخ 12 تا 15 سپتامبر (21 تا 24 شهریور) در رویداد Tokyo Game Show 2019 حضور داشته و برای علاقه‌مندان نیز قابل بازی خواهد بود. این اولین باری است که پس از اتمام آلفای خصوصی Nioh 2 قابل بازی است و این بدین معناست که می‌توانیم ببینیم از آن زمان تاکنون ساخت‌ی Team Ninja دستخوش چه تغییراتی شده است.

جدا از اطلاعات بالا، توسعه‌دهندگان بازی اعلام کردند که بیش از 50 هزار تفر در آلفای خصوصی Nioh 2 که اوایل امسال برگزار شد، شرکت داشته‌اند. و هم‌چنین نزدیک به 18 هزار نفر به سوالات استودیو پیرامون بازی پاسخ داده و در بهبود آن نقش داشته‌اند.

در زیر می‌توانید اسکرین‌شات‌های جدید Nioh 2 را مشاهده نمایید. این بازی که اولین بار در ژوئن سال 2018 معرفی شد، قرار است در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 عرضه شود.

  

  

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame