برطبق شایعات موجود تصویری که در ادامه‌ی این خبر مشاهده می‌کنید، تصویری از کیت توسعه‌دهندگان پلی‌استیشن ۵ است. به نظر می‌رسد که این تصویر لو رفته با چندین تصویر دیگر که در شبکه‌های مجازی پخش شده‌اند یکسان است ولی همچنان نمی‌توان به طور قطعی صحت یا عدم‌صحت آن‌ را تایید کرد. همان‌طور که در تصویر […]

شایعه: تصاویری از کیت‌ توسعه‌دهندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شدند

برطبق شایعات موجود تصویری که در ادامه‌ی این خبر مشاهده می‌کنید، تصویری از کیت توسعه‌دهندگان پلی‌استیشن ۵ است. به نظر می‌رسد که این تصویر لو رفته با چندین تصویر دیگر که در شبکه‌های مجازی پخش شده‌اند یکسان است ولی همچنان نمی‌توان به طور قطعی صحت یا عدم‌صحت آن‌ را تایید کرد.

همان‌طور که در تصویر اول این پست مشاهده می‌کنید آقای یاشوهیرو اوتوری (Yasuhiro Ootori)، مدیر گروه مهندسی شرکت سونی، به عنوان طراح این کیت نام برده شده است ولی در نام وی یک اشتباه املایی وجود دارد که از اعتبار این عکس می‌کاهد. البته قابل ذکر است که آقای مت اسلات (Matt Slott)، یکی از طراحان ارشد شرکت کدمسترز (CodeMasters)، صحت این تصویر را تایید کرده و با استفاده از حساب‌کاربری رسمی خود در توییر وجود چند نسخه از این کیت در دفتر کدمسترز را نیز گذارش داده است. البته صحت این گذارش هم تایید نشده است.

تصاویر ذیل نیز، تصاویر منتشر شده در وب‌سایت‌های برزیلی هستند:

اگر این شایعات صحیح باشند، قابل ذکر است که نسخه‌ی نهایی پلی‌استیشن ۵ به هیچ وجه مشابه این کیت توسعه‌دهندگان نخواهد بود. همچنین ارسال کیت‌های توسعه‌دهندگان به استودیو‌های همکار با سونی در حدود یک تا دو سال قبل از عرضه‌ی کنسول جدید خود، امری بسیار عادی است. شما می‌توانید از این نشانی اطلاعات بیشتری از قدرت این کنسول به دست آورید.

 

منبع متن: gamefa