یو سوزوکی (Yu Suzuki)، رئیس استودیوی وای‌اس نت (Ys Net)، در جریان مصاحبه‌ای با منبع مطبوعاتی Famitsu Magazine، مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 را اعلام نمود و قرار است این بازی طولانی‌تر از هر ۲ نسخه‌ی قبلی این مجموعه باشد. مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 که در سبک اکشن […]

مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 مشخص شد

یو سوزوکی (Yu Suzuki)، رئیس استودیوی وای‌اس نت (Ys Net)، در جریان مصاحبه‌ای با منبع مطبوعاتی Famitsu Magazine، مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 را اعلام نمود و قرار است این بازی طولانی‌تر از هر ۲ نسخه‌ی قبلی این مجموعه باشد.

مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 که در سبک اکشن و نقش‌آفرینی ژاپنی قرار دارد، ۳۰ الی ۳۵ ساعت به طول می‌انجامد. سوزوکی اعلام نمود که این مقدار به راحتی می‌تواند در درجه‌ی سختی دشوار حتی تا ۵۰ ساعت نیز افزایش یابد. همچنین اگر بازی‌بازان این عنوان را با عجله به اتمام رسانند، حتی ۳۰ درصد از تمام بازی را مشاهده نخواهند کرد. سوزوکی در کنار این موضوع به روایت‌های چند جانبه‌ی این بازی اشاره داشت و توضیح داد که آن‌ها مجبور بودند که به موارد مختلفی مانند: آینه‌ و شمشیرهای اسرارآمیز ۷ ستاره و ماموریت انتقام ریو (Ryo) بپردازند. وی در این خصوص اظهار داشت:

بازی Shenmue 3 از آن دست عناوینی است که با پیشروی، رمز و رازهای بیشتری به آن اضافه می‌شود و این موضوع می‌تواند تا بی‌نهایت ادامه داشته باشد. در نتیجه، بازی‌بازان در این بازی و در روستای بایلو (Bailu) از اقدامت ایواعو (Iwao) در چین و دلیل به قتل رسیدن وی به دست لان دی (Lan Di) سر در خواهند آورد. همچنین در کنار آن‌ها، اسرار پشت آینه و شمشیرها نیز افشا خواهد شد.

در حقیقت قرار است شخصیت اصلی بازی که ۱۸ سال سن و در هنرهای رزمی توانایی خاصی دارد، سرانجام با لان دی مواجه شود و احتمالا از وی انتقام گیرد. سوزوکی در این خصوص توضیح داد:

ریو، شخصیت اصلی بازی Shenmue 3، قرار است به منظور انتقام‌گیری از شخصی که پدر وی را به قتل رساند، راهی سفری شود. در نتیجه شما احتمالا داستان را با به پایان رسیدن این انتقام، تمام شده می‌پندارید. درست است؟

آن‌ها حتی از سوزوکی صحت این موضوع را جویا شدند و وی در این خصوص توضیح داد:

بله و خب شاید بهتر بود همه‌ی این موضوعات را برای شما بازگو نمی‌کردم.

بازی Shenmue 3 در تاریخ سه‌شنبه، ۲۸ آبان‌ماه (۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

منبع متن: gamefa