تماشا کنید: 15 دقیقه جدید از گیم‌پلی بازی FIFA 20 | پارس‌سن‌ژرمن vs رئال مادرید

همان‌طور که می‌دانید جدیدترین نسخه از محبوب‌ترین سری ورزشی EA Sports یعنی بازی FIFA 20 تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد و طرفداران فوتبال و این سری از همین الان منتظر آخرین ساخته‌ی EA Sports و تجربه‌ی آن هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، به تازگی در جریان رویداد Gamescom 2019 شرکت EA ویدئویی 15 دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی FIFA 20 و مسابقه میان 2 تیم پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید منتشر کرده است. در این ویدئو می‌توانید شاعد برخی از تغییرات گیم‌پلی و تکنیک‌ها و ترفندهای جدید بازی باشید.

خبر خوب این است که به نظر می‌رسد روند و سرعت بازی نسبت به FIFA 19 کمی آرام‌تر و روان‌تر شده است. اگرچه، شاید عده‌ای این نظر را داشته باشند که حرکات تکنیکی و حرکت بازیکنان در مواقعی چندان واقع گرایانه به نظر نمی‌رسد.

هنوز هیچ تاریخی برای عرضه نسخه دمو FIFA 20 اعلام نشده ولی از آن جایی که نزدیک به یک ماه تا عرضه بازی بیشتر زمان باقی نمانده، احتمالا به زودی شاهد انتشار اخباری در این مورد خواهیم بوده

در ادامه می‌توانید نمایش گیم‌پلی بازی را مشاهده نمایید.


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی FIFA 20 که توسط موتو Frostbite در دست توسعه بوده، در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) برروی کنسول‌های PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame