آرون گرینبرگ فکر می‌کند مایکروسافت می‌تواند بازی‌های ژاپنی را در دسترس مخاطبان گسترده‌تری قرار دهد

در حالی که مایکروسافت به آمریکای شمالی تسلط یافته و در اروپا هم با برند Xbox روی پای خود ایستاده، هیچ‌وقت در یک منطقه که آن هم ژاپن است، نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. ما می‌دانیم که فیل اسپنسر اخیرا برای پیشرفت و همکاری با سازندگان ژاپنی تلاش‌هایی کرده و شباهت نزدیک معماری کنسول‌های PS4 و Xbox One، پورت بازی‌ها را برای سازندگان ژاپنی روی کنسول مایکروسافت آسان‌تر ساخته است. ظاهرا مایکروسافت هنوز تسلیم نشده زیرا آرون گرینبرگ به عنوان مدیر کل بازاریابی بازی‌های Xbox، گفته آن‌ها می‌توانند رویکرد گسترده‌تری به بازی‌های ژاپنی دهند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، آرون گرینبرگ در مصاحبه‌ای با Twinfinite گفت موقعیتی مثل موقعیت آن‌ها با Sega و عرضه Phantasy Star 2 در غرب برروی Xbox One، برای هردو طرف مزیت دارد زیرا محتویات ژاپنی به مایکروسافت ارائه می‌شود تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کند و آنچه که خلاقیت ژاپنی سزاوارش آست دریافت می‌کند:

"این برای ما و Sega عالی است. باید به فیل اسپنسر بابت تشکیل این همکاری‌ها و بارها به ژاپن رفتن برای ملاقات با سازندگان آنجا آفرین گفت. نکته جالب اینجاست که در این نوع سفرها با فیل اسپنسر، او با تیم سازنده می‌نشیند و بازی‌ها را انجام می‌دهد و غرق جزئیات می‌شود... این چیزی است که این صنعت را تا این حد سرگرم کننده می‌کند. این عشق بازی‌ها و آوردن لذت به زندگی مردم توسط بازی‌هاست. برخی از بهترین خالقان دنیا در ژاپن هستند و من فکر می‌کنم اگر بتوانیم ساخته و خلاقیت آن‌ها را در اختیار مخاطبان گسترده‌تری قرار دهیم، عالی خواهد بود."

در پایان لطفا دیدگاه خود را در این رابطه به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید