نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Hades سال گذشته‌ی میلادی به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شد. حالا پس از گذشت یک سال، به نظر می‌رسد استودیوی سازنده قصد دارد این بازی را در اختیار کاربران استیم نیز قرار دهد. استودیوی سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games)، سازنده‌ی بازی‌های موفقی همچون Bastion، Transistor و Pyre، دسامبر سال […]

بازی Hades برروی استیم نیز عرضه می‌شود

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Hades سال گذشته‌ی میلادی به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شد. حالا پس از گذشت یک سال، به نظر می‌رسد استودیوی سازنده قصد دارد این بازی را در اختیار کاربران استیم نیز قرار دهد.

استودیوی سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games)، سازنده‌ی بازی‌های موفقی همچون Bastion، Transistor و Pyre، دسامبر سال گذشته بازی جدید خود یعنی Hades را از طریق سرویس دسترسی زودهنگام به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز منتشر کرد. حالا پس از گذشت یک سال، تیم سازنده قصد دارد این بازی را برروی فروشگاه استیم نیز عرضه کند.

بازی Hades شما را در نقش شاهزاده‌ی دنیای Underworld قرار می‌دهد. به عنوان فرزند Hades، یکی از خدایان افسانه‌های یونان، شما همان‌چیزی را می‌خواهید که هر نوجوان دیگری می‌خواهد؛ تا حد ممکن از والدین خود فاصله بگیرید. البته با توجه به این‌که پدر شما یکی از خدایان است، طبیعتا مسائل کمی پیچیده‌ می‌شود.

بازی Hades تمرکز بالایی برروی سبک اکشن و گشت و گذار در سیاه‌چاله‌ها دارد. هر بار که به اعماق تاریک جهان سفر می‌کنید، باید با دشمنان مختلف و متعددی روبه‌رو شوید. همان‌طور که در بازی پیش می‌روید، توانایی‌های جدیدی از سوی دیگر خدایان کسب کرده و قدرت شما افزایش می‌یابد.

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Hades در تاریخ ۱۹ آذر ماه سال جاری (۱۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی فروشگاه استیم عرضه می‌شود. تیم سازنده تلاش دارد تا بازی را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس کاربران قرار دهد.

منبع متن: gamefa