ظاهرا 3 شخصیت جدید دیگر برای Mortal Kombat 11 تایید شدند

استودیوی NetherRealm در چند روز گذشته از 2 شخصیت Joker و Terminator برای Mortal Kombat 11 رونمایی کرد و با تایید آن 2 شخصیت، حال اساسا ما از 3 شخصیت بعدی هم با خبر شدیم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، ظاهرا شخصیت‌های Sheeva و Ash Willams در کنار Fujin در Kombat Pack بعدی حضور خواهند داشت.

زمان انتشار بازی Mortal Kombat 11 در ماه آپریل، در فایل‌های بازی اطلاعاتی پیدا شد که لیستی از شخصیت‌های DLC بازی را ارائه می‌داد. این شخصیت‌ها شامل Shang Tsung، جوکر، ترمیناتور، سیندل، Nightwolf، شیوا، اش ویلیامز، Spawn و Fujin می‌شد. تاکنون این لیست درست بوده و نمی‌تواند تصادفی در کار باشد. به بیان دیگر، می‌توان مطمئن بود که اش ویلیامز، شیوا و Fujin در Kombat Pack 2 حضور خواهند داشت. 

سوال بهتر این است که آیا در Kombat Pack 2، به غیر از این‌ها شخصیت‌های دیگری هم حضور دارند یا خیر. در حال حاضر فقط می‌توانیم حدس بزنیم. در واقع استودیوی NetherRealm هنوز حتی وجود Kombat Pack دیگری را تایید نکرده بنابراین فعلا فقط باید منتظر بود و دید در آینده چه می‌شود.

بازی Mortal Kombat 11 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Nintendo Switch و Xbox One در دسترس است و اواخر سال جاری هم به Stadia می‌آید.

منبع متن: pardisgame