معمولا بازی‌هایی که نیازمند اتصال دائم به اینترنت هستند، به دلایل مختلفی باعث می‌شوند که بازی‌بازان با تجربه‌ای نسبتا پر دردسر و محدود روبه‌رو شوند. حال بر اساس خبری جدید، به نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Need for Speed نیاز به اتصال دائم به اینترنت نخواهد داشت. تهیه‌کننده و طراح ارشد بازی Need […]

بازی Need for Speed Heat نیاز به اتصال دائم به اینترنت نخواهد داشت

معمولا بازی‌هایی که نیازمند اتصال دائم به اینترنت هستند، به دلایل مختلفی باعث می‌شوند که بازی‌بازان با تجربه‌ای نسبتا پر دردسر و محدود روبه‌رو شوند. حال بر اساس خبری جدید، به نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Need for Speed نیاز به اتصال دائم به اینترنت نخواهد داشت.

تهیه‌کننده و طراح ارشد بازی Need for Speed Heat، از استودیوی گوست گیمز (Ghost Games)، در گفتگو با وب‌سایت Twinfinite تایید کرد که این عنوان به صورت کاملا آفلاین قابل بازی خواهد بود. همچنین وی در عین حال اشاره کرد که تجربه‌ی بخش آنلاین مزایای خود را خواهد داشت.

وی در این مورد اظهار داشت:

هنگامی که بازی را به صورت آنلاین انجام می‌دهید، دنیای جهان باز آن توسط دیگر بازی‌بازان نیز اشغال می‌شود و شما با تلاش می‌توانید با استفاده از آن‌ها، پلیس‌ها را دور بزنید و از آن‌ها دور شوید. اگر بازی‌باز دیگر سطح تحت تعقیب بیشتری نسبت به شما داشته باشد، می‌توانید پلیس‌ها را در جهت آن هدایت کنید و آن‌ها شروع به تعقیب بازی‌باز دیگر می‌پردازند.

همچنین اخیرا تایید شد که بازی Need for Speed Heat هیچ‌گونه لوت‌ باکس و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد داشت. بازی Need For Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa