شرکت نینتندو اعلام کرد که رویداد هیجان‌انگیز Smash Bros. 64 برای بازی Super Smash Bros. Ultimate آغاز گردیده است. Smash Bros. 64، رویدادی سه روزه خواهد بود و بهتر است تا خود را برای یک نبرد نوستالوژیک آماده کنید. بدون شک بازی Super Smash Bros. Ultimate یکی از بهترین عناوینی است که تاکنون برای کنسول […]

رویداد جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate آغاز شد

شرکت نینتندو اعلام کرد که رویداد هیجان‌انگیز Smash Bros. 64 برای بازی Super Smash Bros. Ultimate آغاز گردیده است. Smash Bros. 64، رویدادی سه روزه خواهد بود و بهتر است تا خود را برای یک نبرد نوستالوژیک آماده کنید.

بدون شک بازی Super Smash Bros. Ultimate یکی از بهترین عناوینی است که تاکنون برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. این بازی با داشتن شخصیت‌های محبوبی از سرتاسر دنیای نینتندو و بازی‌های محبوب دیگر، توانسته تا از جایگاه ویژه‌ای بین طرفداران برخوردار شود. حال سازندگان سعی داشته‌اند تا در رویدادی نوستالوژیک، سری به بازی .Super Smash Bros که در دهه ۹۰ میلادی برروی کنسول Nintendo 64 عرضه شد بزنند و خاطرات عزیزی را برای بازی‌بازان زنده کنند.

در همین راستا سازندگان، رویداد Smash Bros. 64 را ارائه کردند. این رویداد از تاریخ ۲۳ آگوست شروع شده و تا سه روز ادامه دارد و به صورت اختصاصی شامل شخصیت‌های بازی قدیمی Super Smash Bros است. اگر شما آن بازی را تجربه کرده‌اید بیاد دارید که بازی .Super Smash Bros تنها از ۱۲ شخصیت بهره می‌برد که شامل شخصیت‌های Donkey Kong ،Link ،Kirby ،Fox ،Yoshi Pikachu ،Samus ،Luigi ،Ness ،Captain Falcon ،Jigglypuff و Mario است.

به یاد گذشته‌ها!

بازی Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این بازی به پست بزرگترین کراس‌اور تاریخ | نقد‌ها و نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate، مراجعه نمایید.

منبع متن: gamefa