پیام Insomniac خطاب به طرفداران پس از خریداری این استودیو توسط Sony: احساس بازگشت به خانه را داریم

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش اعلام شد که Sony استودیو Insomniac Games را به زیر مجموعه‌های خود اضافه کرده و این استودیو از این پس جزئی از خانواده استودیو‌های فرست‌پارتی PlayStation به حساب می‌آید.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، مدیرعامل Insomniac یعنی "تد پرایس" در مصاحبه‌ای در مورد این همکاری صحبت کرده و بیانیه‌ای را خطاب به طرفداران منتشر کرده است:

"چندی پیش ما اعلام کردیم که Insomniac خانه‌ای جدید دارد. اگرچه این قرارداد بیشتر حس بازگشت به خانه را القا می‌کند. ما بیش از 20 سال با Sony برروی هر 4 کنسول این شرکت همکاری داشته‌ و بیش از 20 بازی و 6 فرانچایز برروی کنسول‌های PlayStation عرضه کرده‌ایم. ما هنوز همانند زمانی که در سال 1998 با عرضه Spyro the Dragon با همکاران خود در Sony همکاری داشتیم، با آن‌ها رابطه‌ای بسیار خوب و دوستانه داریم. "

سری بازی‌های Spyro ،Ratchet and Clank ،Resistance و هم‌چنین اخیرا Marvel’s Spider-Man از جمله بازی‌ها و فرانچایزهایی هستند که این استودیو تاکنون به صورت انحصاری برای کنسول‌های PlayStation توسعه داده است. تنها عنوان خارج از این دایره بازی Sunset Overdrive است که در سال 2014 برروی Xbox One و کمی بعد برروی PC عرضه شد.

"تصمیم همکاری و پیوستن به Sony چیزی فراتر از حسی آشنا است. دیدگاه استودیو ما ساخت تجربیاتی مثبت با تاثیری طولانی برروی زندگی‌های مردم است. هنگامی که به آینده خود نگاه می‌کنیم، می‌دانیم که با پیوستن به خانواده‌ی استودیو‌های جهانیِ Sony بهترین موقعیت برای به تحقق رساندن آن دیدگاه در ابعادی بزرگ در اختیار‌مان قرار گرفته است. علاوه بر این، ما بر این باوریم که Sony نیز دیدگاهی شبیه به ما دارد و از تاثیرگذاری مثبت برروی زندگی بازیکنان،‌ کارکنان و صنعت بازی یکی از اهداف آن‌ها است. "

"از این رو می‌توان به نوعی این زمان را آغاز فصلی جدید در رشد و تکامل استودیو Insomniac دانست. ما از اینکه می‌توانیم استودیوی خود را در بهترین موقعیت ممکن برای ساخت تجریباتی تازه برای طرفداران قرار دهیم، بسیار هیجان‌زده هستیم. ساختار و رویکرد  تمامیِ استودیو‌های ما هم‌چنان دست نخورده باقی خواهد ماند و هم‌چنان به رشد و پیش بردن فرهنگ خاص خود ادامه می‌دهیم. "

"شاون لیدن"، رئیس بخش سرگرمی و استودیو‌های جهانیِ Sony نیز در مورد این توافق اخیرا گفته که "ما احساس کردیم سرانجام زمان رسمی کردن همکاری و رابطه‌مان با Insomniac فرا رسیده است. "

نظر شما در مورد این صحبت‌ها چیست؟ دوست دارید حالا که Insomniac به Sony ملحق شده برروی جه بازی‌هایی کار کند؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame