صحبت‌های جالب تهیه‌کننده بازی Cyberpunk 2077 درباره اندازه نقشه بازی و مقایسه آن با The Witcher 3

اگر تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهید مکان‌هایی بزرگ برای گشت‌وگذار است، احتمالا نواحی شهریِ Cyberpunk 2077 نسبت به The Witcher 3 برای‌شان یک عقب‌گرد به نظر برسد؛ البته تا زمانی که نگاهی دقیق به داخل آن داشته باشند.

همان‌طور که می‌دانید آخرین بازی AAA استودیو CD Projekt Red یعنی The Witcher 3: Wild Hunt مملو از سرزمین‌های مختلف، شهرها، روستاها و ده‌ها ییلاق و جاده برای اکتشاف و ماجراجویی بود. اما در  Cyberpunk 2077 از بسیاری از این موارد خبری نیست و به جای آن‌ها با یک شهر یزرگ و واحد سروکار داریم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamesRadar، اخیرا یکی از تهیه‌کنندگان Cyberpunk 2077 یعنی "ریچارد بورزیماسکی" در مصاحبه‌ای پیرامون رویکرد استودیو و توسعه شهر Night City صحبت کرده است.

"اگر شما به تنها به سطح و ابعاد آن (از نظر کیلومتر) نگاه کنید،‌ شاید Cyberpunk 2077 کمی از The Witcher 3 کوچک‌تر به نظر برسد ولی تراکم محتویات و جزئیات در آن از The Witcher 3 بسیار بیشتر بوده و به نوعی کم‌بودن ابعاد محیط نسبت به آن را جبران می‌کند."

"در The Witcher ما در میان شهر‌هایی نظیر Novigrad، محیط‌های پهناور مملو از دشت و جنگل داشتیم ولی تمامیِ Cyberpunk 2077 در Night City جریان دارد. این جزئی از طراحی بازی است. Night City همانند یکی از پروتاگونیست‌های بازی بوده و برای همین تراکم، جزئیات و به نوعی شخصیت خاص خود را دارد. اگر شهر باورپذیر و واقعی به نظر نمی‌رسد،‌ نمی‌توانستیم تاثیر و ویژگی‌هایی که مد نظر داشتیم را پیاده‌سازی کنیم. پس شهر را مملو از روح و جریان زندگی کردیم. "

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame