یکی از توسعه‌دهندگان بازی Blair Witch در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Game Watcher توضیحاتی را درباره‌ی این عنوان ارائه کرد. یکی از موضوعاتی که وی به آن پرداخت، مدت زمان به اتمام رساندن بازی Blair Witch بود و همچنین وی درباره‌ی رویکرد متفاون آن‌ها در طراحی و گیم‌پلی این بازی، توضیحاتی را نیز ارائه […]

به اتمام رساندن داستان بازی Blair Witch پنج الی شش ساعت به طول خواهد انجامید

یکی از توسعه‌دهندگان بازی Blair Witch در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Game Watcher توضیحاتی را درباره‌ی این عنوان ارائه کرد. یکی از موضوعاتی که وی به آن پرداخت، مدت زمان به اتمام رساندن بازی Blair Witch بود و همچنین وی درباره‌ی رویکرد متفاون آن‌ها در طراحی و گیم‌پلی این بازی، توضیحاتی را نیز ارائه نمود.

بر اساس توضیحات ماچی گلومب (Maciej Glomb)، طراح ارشد بازی Blair Witch، مدت زمان به اتمام رساندن این عنوان در حدود ۵ الی ۶ ساعت خواهد بود و همان‌طور که مطلع هستید، استویدیوی بلوپر تیم (Blooper Team) در گذشته بازی‌های مختلفی را مانند: Observer و مجموعه‌ی Layers of Fear توسعه داده است که گیم‌پلی آن‌ها چندان طولانی نیست. اما آن‌ها به منظور توسعه‌ی بازی Blair Witch رویکرد متفاوتی را اتخاذ نموده‌اند که بر اساس آن، بازی‎بازان قرار است در این بازی شاهد محیط‎های بازتری نسبت به عناوین گذشته‎ی این استودیو باشند. وی در این خصوص توضیح داد:

ما در گذشته، اتاق و راهروهای تنگ و تاریک را دارا بودیم که این امکان را برای ما فراهم می‌آورد تا تغییرات محیط را در آن پنهان کنیم. اما در بازی Blair Witch، زمانی که ما میخواستیم بازی‌بازان بدون آن‌ که متوجه‌ی تغییرات محیطی شوند، حس اسیر شدن در چرخه‌ی مراحل این عنوان را به آن‌ها القا کنیم، ایجاد این حس به دلیل وجود محیط‎های باز در آن بسیار دشوار بود. هر درخت، بوته و مسیرهای جنگل احتیاج به تغییراتی نامحسوس داشت و دست‌یابی به آن‌ها نسبت به بازی‌های گذشته‌ی تیم ما بسیار دشوار بود. این موضوع به این دلیل است که در اتاق‌های کوچک و راهروهای تنگ و تاریک، راحت‌تر می‌توان توجه بازی‌بازان را به مکانی مشخص جلب کرد.

همان‌طور که مطلع هستید، استودیوی بلوپر تیم در کنار استفاده و الهام‌گیری از تجربیات گذشته‌ی خود، در نظر دارد تا بازی Blair Witch را نیز متفاوت از آن‌ها بسازد. بر اساس توضیحات بایشا کچوک (Basia Kciuk)، نویسنده‌ی ارشد بازی Blair Witch، این عنوان از بازی‌هایی به‌مانند Firewatch بسیار الهام گرفته است و دراین خصوص توضیح داد:

هر عنوانی که قدم‌زدن در جنگل را به تصویر بکشد، یک منبع الهام عالی است. تعداد بازی‌های شاخصی که در رابطه با جنگل ست، بسیار کم بوده و اگرچه که در گذشته بازی Slender Man لحظات شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کرد، ولی در حال حاضر الهام گرفتن از آن بسیار دشوار است.

بازی Blair Witch قرار است در تاریخ جمعه، ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ (۳۰ آگست ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایند.

بازی Blair Witch قرار است در تاریخ جمعه، ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ (۳۰ آگست ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایند.

منبع متن: gamefa