آقای هروه هوئرت (Herve Hoerdt)، مدیر ارشد بازاریابی بخش اروپایی شرکت بندای نامکو (Bandai Namco)، در مصاحبه با وبسایت MCVUK، توضیحاتی در خصوص بازیهای پلتفرم رایانههای شخصی ارائه داد و اشاره کرد که این شرکت علاقه دارد بازیهای خود را برروی فروشگاه اپیک گیمز نیز عرضه کند، اما نه به صورت قرارداد انحصاری. وی در […]
آقای هروه هوئرت (Herve Hoerdt)، مدیر ارشد بازاریابی بخش اروپایی شرکت بندای نامکو (Bandai Namco)، در مصاحبه با وبسایت MCVUK، توضیحاتی در خصوص بازیهای پلتفرم رایانههای شخصی ارائه داد و اشاره کرد که این شرکت علاقه دارد بازیهای خود را برروی فروشگاه اپیک گیمز نیز عرضه کند، اما نه به صورت قرارداد انحصاری.
وی در بیانیهای اظهار داشت:
ما نمیتوانیم هر کاری انجام دهیم و البته شرکتهای ژاپنی در این زمینه مخالف ریسکپذیری نیستند، اما ما به آرامی جلو میرویم. ما یک استراتژی برنامهریزی شدهی کامل داریم. تمرکز اصلی ما برروی مصرفکننده و نام تجاری است. برای هر نشان تجاری، ما تصمیم میگیریم که چه راهی برای جلب رضایت مصرفکننده و درگیر کردن گستردهترین مخاطب ممکن است. به عنوان مثال، من هیچ نکتهای در عرضهی بازی Tekken 7 برروی فروشگاه اپیک گیمز نمیبینم. فروشگاه اپیک گیمز فقط یکی از فروشگاههای دیگر است. آنها قدرت و تعداد کاربران زیادی در اختیار دارند. مدل تجارت آنها برای ما جذاب است، چرا که سودآوری بیشتری در پی دارد؛ اما علاقهی آنها به انحصارگرایی است. این موضوع هیچوقت چشمانداز ما نبوده است. ما میخواهیم که محتوا و محصولاتمان تا جای ممکن برای همهی طرفداران در دسترس باشد. من فکر نمیکنم که در کوتاه مدت با شرکت اپیک گیمز (Epic Games) قرارداد ببندیم. البته اگر آنها از انحصارگرایی خارج شوند، با آنها قرارداد خواهیم بست.
در چند ماه گذشته، خبرهایی مبنی بر اینکه برخی از ناشران بازیها با فروشگاه اپیک گیمز قرارداد انحصاری امضا کردهاند، منتشر شده بود. تیم سویینی (Tim Sweeney) مدیر شرکت اپیک گیمز، پیش از این نیز اعلام کرده بود که این شرکت به دنبال قراردادهای انحصاری بیشتر است و این سیاست را در حال حاضر ادامه خواهد داد.
نظر شما کاربران گیمفا در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاههای خود را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع متن: gamefa