ما می‌دانیم که بازی Persona 5 Royal دارای عناصر داستانی جدیدی، همانند چند شخصیت جدید و یک ترم کاملا تازه است که این ویژگی‌های جدید داستان بازی را به شکل قابل‌توجهی عمیق‌تر می‌کنند. حالا امروز استودیوی اتلس (Atlus) اعلام کرده که Persona 5 Royal برطبق نحوه‌ی بازی‌ شما دارای چند پایان «منحصر به‌فرد» جدید است. […]

بازی Persona 5 Royal دارای چند پایان منحصر‌ به‌فرد جدید است

ما می‌دانیم که بازی Persona 5 Royal دارای عناصر داستانی جدیدی، همانند چند شخصیت جدید و یک ترم کاملا تازه است که این ویژگی‌های جدید داستان بازی را به شکل قابل‌توجهی عمیق‌تر می‌کنند. حالا امروز استودیوی اتلس (Atlus) اعلام کرده که Persona 5 Royal برطبق نحوه‌ی بازی‌ شما دارای چند پایان «منحصر به‌فرد» جدید است.

استودیوی اتلس در آخرین شماره‌ی مجله‌ی Game Informer اعلام کرده است که:

این بازی به طوری طراحی شده‌ است که شما بتوانید داستان و پایان اصلی آن را تجربه‌ کنید. با این حال ما باور داریم که سکانس‌های جدید اضافه شده به بازی در تحکم احساسات آن کمک می‌کنند. چگونگی ارتباط این سکانس‌ها با ترم جدید بازی چیزی است که ما می‌خواهیم، بازی‌بازها خودشان تجربه کنند. ولی با توجه‌ به نحوه‌ی بازی شما، ما چند پایان منحصر به‌فرد را برای Persona 5 Royal آماده کرده‌ایم.

همچنین آن‌ها در ادامه می‌گویند که:

بهتر است نگوییم که این بازی گسترش یافته است بلکه بگوییم که آن عمیق‌تر شده است.

نسخه‌ی ژاپنی بازی Persona 5 Royal در تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۸ (۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) و نسخه‌ی غربی آن در بازه‌ی زمانی بهار ۲۰۲۰ میلادی به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa