تماشا کنید: 22 دقیقه تماشایی از گیم‌پلی بازی ترسناک و روانشناختیِ Blair Witch

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه Gamescom 2019 به تازگی تمام شده و از این روی وبسایت Gamersyde نمایشی 22 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی ترسناک Blair Witch منتشر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، تقریبا همانند تمامیِ ویدئو‌های گیم‌پلی طولانی‌مدت، این نمایش‌ها نیز دارای اسپویلر بوده و بخش‌هایی از داستان بازی را لو می‌دهند؛‌ پس اگر می‌خواهید هفته آینده بدون اینکه هیچ نکته‌ای از داستان بازی را بدانید، بهتر است این ویدئوها را تماشا نکنید.

Blair Witch یک بازی اول‌شخص، داستان‌محور و ترسناک روانشناختی بودخ که براساس داستان‌ سینماتیک Blair Witch در دست توسعه است. استودیو Bloober Team که وظیفه توسعه این بازی را برعهده دارد،‌ ساخت بازی‌هایی نظیر سری Layers of Fear و بازی Observer را در کارنامه دارد.

در این بازی ترسناک بازیکنان باید در نقش یک کارآگاه با همراهیِ سگ وفادارش راه خود را در جنگلی مخوف پیدا کرده و با نیروهایی فرازمینی که قصد تحریف و دستکاری زمان و مکان را دارند، مبارزه کنید.

بازی Blair Witch به زودی در هفته آینده در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که کاربران سرویس Xbox Game Pass می‌توانند در روز عرضه به صورت رایگان به این بازی دسترسی داشته باشند.

در زیر می‌توانید 2 نمایش ترسناک و دیدنی Blair Witch را مشاهده نمایید.

11 دقیقه از گیم‌پلی Blair Witch – بخش اول


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

11 دقیقه از گیم‌پلی Blair Witch – بخش دوم


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame