رویداد Royal بازی Persona 5 به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای این بازی به حساب می‌آید که طی روزهای آینده در دسترس دارندگان این اثر در ژاپن قرار می‌گیرد. اما این تمام ماجرا نبوده و یک روز قبل از برگزرای این رویداد، شاهد کنفرانس و همچنین معرفی‌های بسیاری مربوط به این رویداد هستیم. این کفرانس […]

تاریخ برگزاری رویداد مربوط به Persona 5 مشخص شد

رویداد Royal بازی Persona 5 به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای این بازی به حساب می‌آید که طی روزهای آینده در دسترس دارندگان این اثر در ژاپن قرار می‌گیرد. اما این تمام ماجرا نبوده و یک روز قبل از برگزرای این رویداد، شاهد کنفرانس و همچنین معرفی‌های بسیاری مربوط به این رویداد هستیم.

این کفرانس و رویداد که توسط استودیوی اتلوس (Atlus) برگزار می‌گردد، Persona 5 Royal Completion Announcement Premiere نام دارد و که قبل از آغاز انیمه‌ی Proof of Justice و برروی شبکه‌ی تلویزیونی OAV به نمایش در خواهد آمد. این کنفرانس شامل کنسرتی از Lyn، خواننده‌ی کره‌ای و البته اطلاعات بسیار زیادی از گیم‌پلی و قابلیت‌های رویداد Royal خواهد بود. البته مشخص نیست که شاهد انتشار اطلاعات جدیدی خواهیم بود و یا خیر؟

رویداد Royal بازی Persona 5 در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ (۳۱ اوت ۲۰۱۹) در کشور ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه‌ی غربی این رویداد نیز در سال ۲۰۲۰ در دسترس علاقه‌مندان به این اثر قرار می‌گیرد. Pesona 5 هم اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ قابل تجربه است.

منبع متن: gamefa