به تازگی لیست شخصیت‌های محتویات اضافی بازی Mortal Kombat لو رفته است و به نظر می‌رسد که تغییراتی را نسبت به شایعات و اطلاعاتی که در گذشته منتشر بوده است را در آن شاهد هستیم. در گذشته اطلاعاتی نسبت به حضور شخصیت Ash Williams منتشر شده بود و البته طی شاهد تکذیب حضور این شخصیت […]

جایگزینی Joker به‌ جای Ash Williams در Mortal Kombat 11

به تازگی لیست شخصیت‌های محتویات اضافی بازی Mortal Kombat لو رفته است و به نظر می‌رسد که تغییراتی را نسبت به شایعات و اطلاعاتی که در گذشته منتشر بوده است را در آن شاهد هستیم.

در گذشته اطلاعاتی نسبت به حضور شخصیت Ash Williams منتشر شده بود و البته طی شاهد تکذیب حضور این شخصیت در Mortal Kombat 11 بوده‌ایم اما با توجه به تصویر جدیدی که از این اثر منتشر شده است، به نظر می‌رسد که از ابتدا تصمیم بر این بوده است که Ash Williams به Mortal Kombat 11 اضافه شود اما به دلایلی این اتفاق صورت نگرفته و وی با Joker جایگزین شده است.

در حال حاضر هیچ واکنشی از سوی استودیوی ندرلرم (NetherRealm) و شرکت برادران وارنر (Warner Bros) صورت نگرفته است اما به نظر می‌رسد که این تغییر در واقع تنعا جنبه‌ی تبلیغاتی داشته و برادران وارنر قصد داشته‌اند تا از بازی Mortal Kombat 11 و شخصیت Joker در این بازی به عنوان یک موقعیت تبلیغاتی برای فیلم اختصاصی این شخصیت که در ۹ شهریور ۱۳۹۸ (۳۱ اوت ۲۰۱۹) در ایتالیا و در تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۹۸ (۴ اکتبر ۲۰۱۹) در ایلات متحده اکران می‌شود، بهره ببرد.

البته برخی احتمالات وجود دارد که ندرلرم به صورت کلی شخصیت Ash را کنار نگذاشته است و احتمالا در آینده شاهد حضور وی در بازی Mortal Kombat 11 خواهیم بود زیرا بر اساس برخی شایعات، همچنان شخصیت‌های معرفی نشده‌ی بسیاری برای عنوان Mortal Kombat 11 وجود دارند که احتمالا در سال آینده و شاید همراه با عرضه‌ی نسخه‌ی پورت شده‌ی این اثر برای نسل نهم کنسول‌ها معرفی و در دسترس قرار بگیرند.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در ادامه شما را به مطالعه‌ی نقد و بررسی این عنوان با نام «و خون جاری خواهد شد…»  دعوت می‌کنیم. همچنین می‌توانید راهنمای اجرای حرکات ویژه و فیتالیتی‌های این اثر را هم با نام «ساده نخواهی مرد!» مطالعه بفرمایید.

منبع متن: gamefa