نگاهی به نقدها و نمرات بازی Remnant: From the Ashes؛ عنوانی مناسب و لذت‌بخش برای طرفداران سری Dark Souls

چند روزی ار عرضه عنوان Remnant: From the Ashes، بازی‌ جدید سازندگان Darksiders 3 یعنی استودیو Gunfire Games می‌گذرد و از این رو نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده‌اند.

Remnant: From the Ashes یک بازی سوم‌شخص، اکشن و ماجراجویی همراه با عناصر نقش‌آفرینی بوده که در دنیایی آخرالزمانی مملو از هیولاها و مخلوقات مختلف جریان دارد. به عنوان یکی از آخرین باقی‌مانده‌های بشریت شما باید تنها یا همراه با 2 بازیکن دیگر با موج‌هایی مرگبار از دشمنان و باس‌هایی حماسی مبارزه کنید و آن‌چه که نابودشده را پس‌گرفته و بازسازی کنید.

در ادامه با هم برخی از نقدهای بازی را مرور می‌کنیم.

Softpedia 90

بازی واقعا لذت‌بخش است و اگر به خاطر سختی آن نبود، قسم می‌خورم که باز هم آن را بازی می‌کردم.

God is a Geek 90

ترکیبی جالب و لذت‌بخش از چندین سبک مختلف که در نهایت سبب خلق تجربه‌ای شده که می‌تواند به تنهایی در کنار بهترین عناوین الهام گرفته از Dark Souls قرار بگیرد.

DarkStation 80

علاوه بر وجود باگ‌های مختلف که امیدوارم در روزهای آینده با عرضه آپدیت رفع شوند، بزرگ‌ترین مشکل Remnant: From the Ashes این است که گاهی اوقات کمیت و پیچیدگی چالش را با لذت‌بخش بودن آن اشتباه می‌گیرد.

IGN 80

Remnant: From the Ashes دیدگاهی جالب و پیچیده از آخرالزمان نشان می‌دهد؛ آخرالزمانی که برای افزایش سختی و رنج شما مملو از موجودات جهنمی است. لذت اینکه پس از مدت‌ها یک باس را شکست می‌دهید شما را کاملا به یاد سری Souls می‌اندازد. البته گاهی اوقات سیستم Gear بازی مشکلاتی را به وجود می‌آورد. در مجموع با عنوانی مستحکم و یکپارچه طرف هستیم که یکی از بهترین تجربه‌های Co-Op چند وقت اخیر را ارائه می‌دهد؛ البته تا زمانی که با به چالش‌کشیدن و مجازات‌کردن خود برای بار‌ها و بارها مشکلی نداشته باشید.

Attack of the Fanboy 80

اگر از بازی‌های شوتر و برخی از مکانیک‌های مرکزی سریِ Dark Souls خوش‌تان می‌آید، Remnant: From the Ashes شما را ناامید نخواهد کرد.

PC Gamer 77

با وجود دنیا و مکانیک‌هایی ناقص ولی جذاب، Remnant: From the Ashes یک بازیِ شوتر مبتنی بر لوت با پتانسیلی بسیار بالا است.

GameSpot 70

بهترین کلمه برای توصیف Remnant: From the Ashes "گیج‌کننده" است. مخصوصا زمانی که ترکیب مکانیک‌های مختلف بازی جواب نمی‌دهد. ولی در اکثر مواقع بازی موفق بوده و سیستم مبارزات عمیقِ آن نیز در برابر دشمنان باهوش و چالش‌برانگیزِ بازی بسیار کاربردی است. متاسفانه Remnant نمی‌تواند این موفقیت را به بخش‌های لوت‌محور و داستانی بازی منتقل کند و در نتیجه تبدیل به عنوانی عالی نمی‌شود ولی باز هم زمانی که با استفاده از اسلحه‌هایی متنوع و بزرگ بعد از چندین تلاش یک باس را از پای در می‌آورید،‌لبخند رضایت برروی لبان‌تان می‌نشیند.

Slant Magazine 40

حتی زمانی که به خاطر مکانیک‌های بدِ بازی به پای خود شلیک نمی‌کنید نیز باز هم با عنوانی بد و ناموفق سروکار دارید.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک: 77

 

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame