در پی خریداری شدن استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) توسط سونی، استودیوی سازنده‌ی بازی محبوب Spider-Man با انتشار پیامی نظر خود را در این رابطه اعلام کرده است. مدیرعامل استودیوی اینسامنیاک به تازگی چنین بیان کرده است: ما اعلام کردیم که استودیوی اینسامنیاک خانه‌ای جدید یافته است، البته این مورد بیشتر شبیه به بازگشت به خانه است؛ […]

استودیوی اینسامنیاک در رابطه با پیوستن به سونی پیامی را منتشر کرد

در پی خریداری شدن استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) توسط سونی، استودیوی سازنده‌ی بازی محبوب Spider-Man با انتشار پیامی نظر خود را در این رابطه اعلام کرده است.

مدیرعامل استودیوی اینسامنیاک به تازگی چنین بیان کرده است:

ما اعلام کردیم که استودیوی اینسامنیاک خانه‌ای جدید یافته است، البته این مورد بیشتر شبیه به بازگشت به خانه است؛ چرا که ما بیش از ۲۰ سال با سونی همکاری داشته‌ایم، بیش از ۲۰ بازی برای آنان توسعه داده‌ایم، برای تمامی کنسول‌هایشان بازی ساخته‌ایم و شش مجموعه‌ی مختلف را برای آنان به وجود آورده‌ایم. ما همچنان با افرادی که در ساخت بازی Spyro the Dragon در سال ۱۹۹۸ ما را یاری کردند، رابطه داریم و در سونی آن‌ها را ملاقات کرده و با آنان همکاری داریم.

تصمیم آغاز همکاری اختصاصی با سونی، فراتر از یک آشنایی ساده از طرف استودیوی ما و این شرکت است. هدف اصلی استودیوی ما این است که با خلق یک بازی، اثر مداوم و بلندمدتی را روی زندگی بازی‌باز بگذارد. با در نظر گرفتن این هدف، تیم ما می‌دانست که با پیوستن به سونی می‌تواند این مورد را در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر انجام دهد. از طرف دیگر ما اعتقاد داریم که سونی نیز قصد دارد تغییر مثبتی در زندگی بازی‌بازان ایجاد کند و با ما هم نظر است.

امروز، یک صفحه‌ی جدید در دفتر تکامل و پیشرفت استودیوی ما خواهد بود. ما خوشحال هستیم که اینسامنیاک در بهترین جایگاه ممکن حضور دارد و می‌تواند تجربه‌های بی‌نظیری را به بازی‌بازان ارائه دهد. ما مکان ساختمان استودیو را تعویض نکرده‌ایم و در فرهنگ و شیوه‌ی ساخت عناوینمان نیز تغییری ایجاد نخواهیم کرد. البته که این چند روز و به طور کلی تجربه‌ی ما بعد از بازی Spider-Man بسیار دیوانه‌وار بوده ولی ما اکنون آماده‌ی قدم بعدی سفرمان هستیم. ما مشتاقانه منتظر کشف دنیای جدیدی که در آینده با همکاری سونی و طرفداران وفادارمان خواهیم ساخت، هستیم.

چندی پیش نیز سونی در رابطه با خرید استودیوی اینسامنیاک چنین گفته بود:

خرید استودیویی به این بزرگی و قدرتمندی، می‌توانست به ما این اطمینان را بدهد که ما در بازی‌هایمان همچنان داستان‌سرایی شگفت‌انگیز و خیره‌کننده‌ای را خواهیم داشت. ما می‌خواهیم مکانی را برای سازندگان مهیا کنیم که در آن بتوانند دیدگاه خود را به بازی‌بازان نشان دهند، احساسات آنان را تحت تاثیر قرار دهند و تاثیر مثبتی در زندگی آنان بگذارند. اینسامنیاک در تمامی مواردی که برای شما ذکر کردم، جزو برترین‌ها محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که سونی و اینسامنیاک نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند که همین مورد می‌تواند باعث بهتر شدن همکاری آنان شود.

منبع متن: gamefa