در جدیدترین شماره از فصل دوم برنامه‌ی ویدئویی «تحلیل فنی»، به تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Control پرداخته‌ایم. در فصل دوم «تحلیل فنی» همانند فصل نخست، به موضوعات فنی و بررسی عملکردهای بازی‌های مختلف خواهیم پرداخت. پس از بازی Quantom Break، بازی Control اولین و بزرگ‌ترین پروژه‌ی استودیوی رمدی محسوب می‌شود. این بازی چه […]

تحلیل فنی ۴۵: غیر قابل کنترل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Control

در جدیدترین شماره از فصل دوم برنامه‌ی ویدئویی «تحلیل فنی»، به تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Control پرداخته‌ایم. در فصل دوم «تحلیل فنی» همانند فصل نخست، به موضوعات فنی و بررسی عملکردهای بازی‌های مختلف خواهیم پرداخت.

پس از بازی Quantom Break، بازی Control اولین و بزرگ‌ترین پروژه‌ی استودیوی رمدی محسوب می‌شود. این بازی چه از نظر گیم‌پلی و جه از نظر تکنولوژی استفاده شده در آن، جاه‌طلبانه‌ترین بازی استودیوی رمدی محسوب می‌شود اما شاید کنجچکاو هستید که بدانید این بازی برروی هر یک از ۴ نسخه‌ی کنسولی مختلف، چگونه عمل می‌کند.

این مورد را در نظر بگیرید که سه سال از آخرین ساخته‌ی آنان می‌گذرد و باید شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در بازی باشیم. با تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Control با ما همراه باشید تا به بررسی نکات یاد شده بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید

منبع متن: gamefa

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید