قسمت جدید سری بازی Mega Man همچنان در دست ساخت قرار دارد

تهیه‌کننده Mega Man فاش کرد که عنوان جدیدی از این سری بازی در دست ساخت قرار دارد و این سری حداقل تا 10 سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم، تهیه‌کننده سری بازی Mega Man آقای کازوهیرو تسوویا به تازگی در مصاحبه با 4Gamer به این وبسایت ژاپنی اعلام کرد که عنوان بزرگ جدیدی از این سری بازی در دست ساخت قرار دارد. قسمتی از این مصاحبه که به عنوان Mega Man پرداخته شده را در ادامه می‌خوانید.

4Gamer: در مورد عنوان جدیدی که قرار است ساخته شود چه می‌توانی به ما بگویی؟ آخرین عنوان از این سری، Mega Man 11، فوق العاده بود و ما (4Gamer) انتظار داریم که سری Star Force باز گردد. شخصا دوست دارم حماسه Command Mission بازگردانده شود.

تسوویا:  "متوجه هستم (می‌خندد). عناوین بسیاری وجود دارند که شخصا دوست دارم بر روی آنها کار کنم، اما حقیقت این است که در مورد عنوان بعدی این سری تصمیمات لازم اتخاذ شده است. دوست دارم جزئیات خاص را در این لحظه مخفی نگه دارم. لطفا تا معرفی رسمی صبر کنید. با این حال، فکر می‌کنم که در سری Mega Man عنوان فرعی وجود ندارد، هر حماسه به خودی خود یک بازی اصلی است. وقتی در مورد Mega Man صحبت می‌شود، همواره افرادی به سری "X" فکر می‌کنند و افرادی هم به سری "EXE" و فکر می‌کنم به همین خاطر است که در هر نسل دید بازیکنان نسبت به Mega Man متفاوت بوده است. به همین دلیل آینده هیچ عنوانی از این سری بازی را رد نمی‌کنیم."

تسوویا در همین مصاحبه از برنامه Capcom برای ادامه کار بر روی برند Mega Man تا حداقل 10 یا 20 سال آینده گفت و اعلام کرد که هدف این سری ارائه تجربه‌های جدید و جذب بازیکنان تازه وارد است

آخرین عنوان از این سری بازی یعنی Mega Man 11 با توجه به گزارش مالی Capcom در بخش فروش بسیار موفق عمل کرده است

منبع متن: pardisgame